جمعه 30 شهریور 1403 - 12:11

کد خبر 67493

چهارشنبه 03 خرداد 1402 - 14:50:44


متلاشی شدن پاتوق‌های معتادان در اراک


صدا و سیما/ بامتلاشی شدن پاتوق‌های معتادان در اراک، ۲۳۸ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا معیریان، فرمانده انتظامی اراک با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد با انواع جرایم حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح این شهرستان اظهار کرد: در این طرح هدفمند، ۲۳۸ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند. 
معیریان افزود: در تداوم اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان در پی کسب اخبار مبنی بر راه اندازی پاتوق استعمال مواد مخدر در برخی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان اراک، پس از انجام تحقیقات لازم و حصول اطمینان از صحت اخبار رسیده، طرحی یک ماهه با بسیج تمامی امکانات از سوی پلیس اراک برای شناسایی و تخریب پاتوق‌های معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ معیریان ادامه داد: مأموران انتظامی اراک، پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات‌های مختلف پلیسی در مدت مذکور، موفق به تخریب بسیاری از پاتوق‌ها و محل‌های مختلف تجمع معتادان متجاهر و محل فعالیت خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.
او با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲۳۸ نفر خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۷۶۹ نفر معتاد متجاهر در این طرح گفت: تعداد ۱۲۲ نفر از معتادن متجاهر دستگیر شده در این طرح برای طی مراحل درمان موارد به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.
فرمانده انتظامی اراک با بیان اینکه دیگر متهمان دستگیر شده در این طرح پلیسی، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: با توجه به اعلام رضایت شهروندان، پلیس همچنان به اجرای طرح‌های پاک سازی مناطق آلوده، به صورت مستمر و هدفمند، ادامه خواهد داد و شهروندان می‌توانند با انعکاس انتقادات و پیشنهادات خود، در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه تلفنی ۱۹۷، در ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی جامعه اسلامی با پلیس تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط