شنبه 28 مهر 1403 - 23:39

کد خبر 67982

چهارشنبه 03 خرداد 1402 - 23:32:00


آپدیت ماه آوریل برای سامسونگ گلکسی A03 منتشر شد


آی تی رسان/ با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مه، شرکت سامسونگ انتشار به‌روزرسانی جدید برای گوشی هوشمند گلکسی A03 را آغاز کرده است. فریم‌ور جدید فاقد آخرین پچ امنیتی ارائه شده برای سیستم‌عامل اندروید است؛ اما در عین‌حال سطح امنیتی گوشی را تا حدی ارتقاء خواهد داد.

اکنون پچ امنیتی ماه آوریل 2023 برای گلکسی A03 در برخی بازارهای منتخب و مشخصا کشور اکوادور منتشر شده است. این به‌روزرسانی در دسترس دستگاه‌هایی با شماره مدل SM-A035M قرار گرفته است. در ادامه این آپدیت برای مدل‌های SM-A035F و SM-A035G در سایر بازارها نیز ارائه خواهد شد.

به‌روزرسانی جدید دارای فریم‌ور با شماره ورژن A035MUBS2CWE2 بوده و با توجه به معنای اعداد و حروف مورد استفاده در فریم‌ورهای سامسونگ می‌توان استدلال کرد که آپدیت جدید هیچ ویژگی تازه یا تغییراتی را در رابط کاربری One UI اعمال نخواهد کرد. در واقعا این به‌روزرسانی صرفا بر مقوله ارتقاء امنیت دستگاه تمرکز دارد.

سامسونگ در ماه گذشته جزئیات مربوط به پچ امنیتی ماه آوریل 2023 را شرح داد. این به‌روزرسانی 55 مورد نقص امنیتی کشف شده در نرم‌افزار گوگل و 15 مورد حفره امنیتی مرتبط با نرم‌افزار و سخت‌افزار سامسونگ در گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی را برطرف می‌کند. برخی از این مشکلات به تراشه‌ها و مودم‌های اگزینوس مربوط می‌شوند؛ اما از آنجا که گلکسی A03 از تراشه Unisoc استفاده می‌کند؛ لذا در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی خاصی وجود ندارد.

کاربران گلکسی A03 در مناطق منتخب جهان با مراجعه به مسیر Settings > Software update و لمس دکمه Download and install می‌توانند آخرین به‌روزرسانی منتشر شده برای گوشی خود را دریافت و نصب نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌طور دستی و با استفاده از کامپیوتر شخصی روی گوشی خود فلش کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط