سه‌شنبه 06 آذر 1403 - 10:28

کد خبر 695805

دوشنبه 21 آبان 1403 - 14:23:58


دومین دوره جامع دیجیتال مارکتینگ آکادمی راژکس


بازار/ قصه‌ی دیجیتال مارکتینگ از جایی شروع شد که همه‌ی کسب‌وکارها‌ قصد کردند محصولات‌شان را در فضای آنلاین به فروش برسانند! آیا موفق شدند؟ طبق آمار نزدیک به چهل درصد از افرادی که چشم‌ بسته و بدون علم وارد این فضا شده بودند؛ شکست را تجربه کردند.
تفاوتی ندارد که شما می‌خواهید محصول خودتان را در فضای دیجیتال بفروشید یا قصد دارید به فروش محصول شخص دیگری کمک کنید. در هر صورت باید با سازوکار این فضا آشنا باشید. در کنار اساتید مجرب آموزش ببینید و با دانش، قدم به این دنیای به‌ ظاهر پیچیده بگذارید. در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ مقصد دوره جامع دیجیتال مارکتینگ آکادمی راژکس دقیقاً همین است. تربیت افرادی که نه تنها با مفاهیم تئوری دیجیتال مارکتینگ آشنا هستند؛ بلکه مهارت کارکردن در این فضا را هم دارند.
چرا دوره جامع دیجیتال مارکتینگ آکادمی راژکس؟
این دوره چند ویژگی دارد که آن را از بقیه‌ی دوره‌های دیجیتال مارکتینگ متمایز می‌کند. 
در کمتر از 3 ماه یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ می‌شوید
برای تبدیل‌شدن به یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای، شما باید با تمام بخش‌های این حوزه آشنا شوید. اصول مارکتینگ بدانید، ابزارهای سئو را بشناسید، با تبلیغات آشنا شوید، بازاریابی محتوایی را یاد بگیرید، در کانال‌های دیجیتال مثل سایت یا شبکه‌های اجتماعی بتوانید فعالیت کنید و خلاصه هزار نکته ریز و درشت این حوزه را بلد باشید. 
در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ با تمام بخش‌ها در کمتر از 3 ماه آشنا می‌شوید و در نهایت به‌عنوان یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای وارد بازار کار خواهید شد.
دوره جامع کاملاً حضوری و با کمک منتورها برگزار می‌شود
حضوری‌بودن یک دوره به این معناست که شما فرصت آشنایی با فعالان دیگر حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ، اساتید مطرح و از همه مهم‌ترین انجام تمرینات گروهی را دارید. کار تیمی در این دوره و بودن کنار بقیه‌ی دانشجویان به یادگیری بهتر مباحث کمک می‌کند. به‌علاوه در تمام طول این دوره کنار شما منتورهایی برای حل مشکلات احتمالی قرار می‌گیرند.


تمرکز این دوره روی انجام پروژه و تقویت مهارت‌هاست
برای انجام تمرینات دوره وقت خالی کنید! شما در تمام طول دوره باید پروژه‌ها و تمریناتی را انجام دهید تا مطئمن شوید مباحث کاملاً جا افتاده‌اند. در این دوره، کار با ابزارها را تمرین می‌کنید و مهارت‌های تخصصی‌تان را افزایش می‌دهید. در کنار مهارت‌های تخصصی، بخش مهمی از این دوره، به تقویت مهارت‌های نرم تعلق دارد. شما یاد می‌گیرید که چطور باید در محل کار با چالش‌ها مواجه شوید و آن‌ها را حل کنید.


3 نفر از افراد دوره فرصت استخدام دارند
در طول دوره، به پروژه‌های شما نمره داده می‌شود. با توجه به این نمرات، 3 نفر از افراد برتر، در آژانس دیده‌بان دیجیتال مارکتینگ راژکس مشغول به کار شده یا به دیگر شرکت‌های معروف و معتبر معرفی خواهند شد.
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
شرط ورود به این دوره آشنایی کلی نسبت به دیجیتال مارکتینگ و از آن مهم‌تر شوق و اشتیاق شما به یادگیری است. 
· اگر می‌خواهید درباره‌ی این مفهوم بیشتر آموزش ببینید ؛
· یا در این حوزه مشغول هستید و قصد دارید ارتقا شغلی دریافت کنید؛
· حتی اگر مدیر هستید و قصد دارید دیجیتال مارکتینگ را کامل یاد بگیرید؛
· این دوره برای شما مناسب است و به نیازهای شما از شرکت در یک دوره جامع دیجیتال مارکتینگ کاملاً پاسخ می‌دهد.


سرفصل‌ها و اساتید دوره
200 ساعت دوره جامع دیجیتال مارکتینگ از 12 ماژول تشکیل شده است. در زیر ماژول‌های دوره را به‌طور کامل می‌بینید:
اصول مارکتینگ
قبل از اینکه کار با کانال‌های دیجیتال را یاد بگیرید؛ باید بدانید چطور باید در این کانال‌ها بازاریابی انجام دهید و در جهت جذب مشتری از آن‌ها استفاده کنید. در این دوره، درسا رشتی، مدیر عامل آژانس دیده‌بان دیحیتال مارکتینگ راژکس به شما اصول مارکتینگ موردنیاز برای ورود به فضای دیجیتال را آموزش می‌دهند.
آشنایی با برندینگ
اقداماتی که در فضای دیجیتال انجام می‌دهید باید در چه جهتی باشد؟ اقدامات شما را استراتژی برند تعیین می‌کند. یعنی تا زمانی که با برندسازی و ساخت هویت برای برند و مفهوم استراتژی آشنا نباشید؛ نمی‌توانید کسب‌وکار را هدایت کنید. رضا مهدوی، مدیر آژانس برندینگ و خلاقیت رضا مهدوی، در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ، قبل از ورود به بحث‌های دیجیتال به شما برندینگ را آموزش می‌دهد.
اصول فروش
هدف استفاده از ابزارهای دیجیتال، رسیدن به فروش است. اما اینکه چطور با این ابزارها می‌توانید به این هدف برسید؛ مسئله‎‌ای است که حسین بوشهری به شما آموزش خواهد داد. در این ماژول با قیف بازاریابی و نکات فروش آشنا می‌شوید.
طراحی سایت
یک دیجیتال مارکتر باید کانال دیجیتال مهمی مثل سایت را کامل بشناسد و بتواند با آن کار کند. در دوره‌ی جامع دیجیتال مارکتینگ آکادمی راژکس، به کمک امیر پورنصیر، از نصب ورودپرس تا ساخت پلاگین‌ها و راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی را یاد می‌گیرید.
بازاریابی محتوایی
چطور به‌واسطه‌ی محتوا در فضای دیجیتال، محصول یا خدمات‌مان را بفروشیم؟ پاسخ این سؤال را مهرداد نظری، استراتژیست آژانس دیده‎‌بان دیجیتال مارکتینگ راژکس، به شما می‌دهد. در ماژول بازاریابی محتوایی از چینش استراتژی محتوا شروع می‌کنید و به خلق محتوای خلاقانه می‌رسید.
مدیریت سئو
رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل به‌وسیله‌ی سئو کار ساده‌ای نیست اما شما به‌عنوان یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید با این فرایند کاملاً آشنا باشید. حامد قربانی مدرس این ماژول در یادگیری تمام بخش‌ها و ابزارهای سئو کنار شماست.


مدیریت شبکه‌های اجتماعی
هر کانالی که شما همین حالا به اسم شبکه‌ی اجتماعی در ذهن‌تان ثبت کرده‌اید از اینستاگرام تا ایکس، نکات ریز و درشت و استراتژی خودش را دارد. شما باید بدانید چطور باید در هر یک از این شبکه‌ها رفتار کرده و محتوا تولید کنید. در این ماژول محمدرضا فهیمی تمرکز را روی اینستاگرام و لینکدین می‌گذارد و شما را با پیچیدگی‌ها حضور در این شبکه‌ها آشنا می‌کند.
گوگل ادز
اگر حتی یک‌بار به تبلیغات دیجیتال فکر کرده باشید؛ محال است گوگل ادز به گوش‌تان نخورده باشد! در ماژول گوگل ادز، علیرضا سلیمانی به شما تبلیغات گوگل را از ایجاد و شارژ اکانت تا اجرای یک کمپین آموزش می‌دهد.
کمپین تبلیغاتی
چینش استراتژی کمپین‌های تبلیغاتی آفلاین و آنلاین را از آزاده بیدمشکی یاد می‌گیرید. با انواع کمپین‌ها آشما می‌شوید و با استفاده از شاخص‌های کلیدی، آن‌ها را ارزیابی و تحلیل می‌کنید.
پرفورمنس مارکتینگ
محسن شاه‌بالایی، مشاوره پرفورمنس و گوگل‌ادز، به شما یاد می‌دهد که چطور با ابزارهای این حوزه کار و رفتار مخاطبان را تحلیل کنید. 


استراتژی دیجیتال مارکتینگ
کسب‌وکار باید در چه جهتی و چگونه حرکت کند؟ تدوین یک سند استراتژی دیجیتال مارکتینگ جهت کسب‌وکار را مشخص می‌دهد. در این ماژول، برای هر یک از کانال‌های دیجیتال بودجه‌بندی انجام می‌دهید، نقاط ضعف و قوت کسب‌وکار را مشخص می‌کنید، به آنالیز رقبا می‌پردازید و در نهایت یک سند استراتژی تدوین می‌کنید.
کار با هوش مصنوعی
هیچ‌کس نمی‌تواند منکر این موضوع شود که آینده‌ی دیجیتال مارکتینگ به دست کسی است که کار با هوش مصنوعی را یاد گرفته است. شما به‌عنوان یک دیجیتال مارکتر با تمام هوش مصنوعی‌های مفید و موردنیاز برای حوزه‌ی شغلی‌تان آشنا می‌شوید.
آموزش مهارت‌های نرم
در نقطه‌ی انتهایی، نغمه غفوری بجستانی، منتور و مدرس، با آموزش روش حل چالش‌های محیط کار، کار گروهی و انعطاف‌پذیری، شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.
راهنمای ثبت‌نام در دوره
اگر می‌خواهید یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای شوید؛ کافیست با شماره  برای ثبت‌نام در دوره جامع آکادمی راژکس تماس بگیرید. دقت کنید به‌علت حضوری‌بودن، ظرفیت دوره محدود است و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل می‌کنند.



 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط