جمعه 30 شهریور 1403 - 14:20

کد خبر 7304

چهارشنبه 09 فروردین 1402 - 20:01:00


اولین تصاویر از تارا و دنا پلاس‌های صادراتی به ونزوئلا


چرخان/ دی‌ماه سال گذشته بود که با انتشار تصاویری، از صادرات دو محصول تارا و دنا پلاس دنده‌ای گروه صنعتی ایران خودرو به ونزوئلا خبر دادیم. خودروهایی که برای اولین‌بار در نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی ایران (Exposición Irán y Venezuela) در ونزوئلا به نمایش درآمده بودند.

برای مشاهده قیمت خودروها، و را دنبال کنید

اما به تازگی، محموله 2 هزار دستگاهی تارا و دنا پلاس‌های ایران خودرو وارد کشور ونزوئلا شده است. بدین جهت، قصد داریم تا تصاویر و ویدئویی را از حضور خودروهای جدید ایران خودرو در ونزوئلا را منتشر کنیم.

ولی قبل از آن، بهتر است بدانید که باتوجه به شرایط نامطلوب اقتصادی مردم ونزوئلا، بازار این کشور طالب خودروهای اقتصادی و کم مصرف است. خودرو دنا پلاس دنده‌ای با موتور EF7 و حجم 1645 سی‌سی و همچنین خودرو تارا دنده‌ای با موتور TU5 پلاس و حجم 1587 سی‌سی می توانند تا رضایت ونزوئلایی‌ها را جلب کنند.

نکته جالب ماجرا این است که در نمایشگاهی علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا که در تابستان برگزار شد، مردم کشور مورد بحث، خودرو دنا پلاس را بهتر و گران‌تر از تارا دنده‌ای ارزیابی کرده بودند. البته باتوجه به نبود اطلاعات کافی و همچنین بالاتر بودن سطح آپشنی و طراحی بهتر خودرو دنا پلاس نسبت به تارا، می‌توان این حق را به ونزوئلایی‌ها داد. ولی احتمالا آن‌ها خبر ندارند که پلتفرم تارا، بروزتر از پلتفرم بروزرسانی شده پژو 405 در دنا پلاس است.

ذکر این نکته نیز مهم است همانطور که مردم ونزوئلا دنا پلاس را گران‌تر از تارا ارزیابی کرده بودند، شرکت عرضه کننده نیز همینطور عمل کرده و دنا پلاس را گران‌تر از تارا می‌فروشد!

جزئیات قیمت‌ها بزودی اعلام خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط