دوشنبه 02 مهر 1403 - 20:56

کد خبر 73469

دوشنبه 08 خرداد 1402 - 21:01:00


«بی ام و سری 5» مدل 2024، خودرویی که گیمرها عاشقش می‌شوند!


آخرین خودرو/ نسل جدید بی ام و سری 5 به تازگی معرفی شد و یکی از قابلیت‌های جذاب آن داشتن یک کنسول بازی اختصاصی است.

1402/03/03 - 17:15

چند روز پیش بود که بی ام و از نسل جدید سری 5 پرده برداری کرد؛ نسلی که طراحی خارجی کاملا نوآورانه داشت و از درون هم کاملا متحول شده بود. علاوه بر پیشرانه‌های جدید و جذاب (که شامل نسخه تمام الکتریک i5 هم می‌شود)، این سدان مونیخی با یک کابین پیشرفته و مجهز عرضه می‌شود. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های کابین وجود یک صفحه نمایش دوگانه جدید است که شامل نمایشگر 12.3 اینچی راننده و یک نمایشگر لمسی 14.9 اینچی است. نرم افزار استفاده شده در این صفحات نمایش نیز جدید است و ویژگی‌های خاص خود را دارد.

این شرکت آلمانی اخیرا با «ایرکنسول» - یک پلتفرم گیمینگ که اساسا در زوریخ ارتقا یافته است – به همکاری پرداخته تا برخی از ساده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌ها را روی نمایشگر سری 5 و اولین نسخه i5 ارائه کند. همچنین، یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های این شرکت رونمایی از نسخه خاص با طراحی مخصوص گیمینگ (نسخه‌ای با المان‌های پیکسلی رنگی که برای گیمرها جذابیت دارد) است که در انتهای مطلب تصاویر این نسخه منحصر به فرد را مشاهده می‌کنید.

طبق گفته بی ام و، برای تجربه لذت بازی در خودرو تنها کافیست گوشی هوشمند خود را با اسکن یک کیو آر کد به سیستم iDrive 8.5 نمایشگر متصل کنید؛ سپس، این گوشی هوشمند به عنوان یک کنترلر عمل می‌کند. بی ام و ادعا می‌کند که تمامی سرنشینان خودرو (در حالتی که خودرو در حالت پارک و ساکن باشد) می‌توانند در بازی‌های مختلفی شرکت کنند. البته، شما می‌توانید به تنهایی نیز در خودرو بازی کنید. 

ایرکنسول، بازی‌هایی را ارائه می‌دهد که کنترلی و ساده باشند. از همین حالا و قبل از عرضه رسمی فهرستی طولانی از بازی‌های موجود منتشر شده است که شامل بازی‌های مسابقه‌ای، ورزشی، کوییز‌ها، شبیه‌سازی، استراتژی و انواع بازی‌های پازلی می‌شود. برخی از عناوینی که حضور آن‌ها از همین حالا قطعی شده عبارتند از: Go Kart Go, Golazo, Music Guess, .Overcooked به علاوه، در ماه‌های آینده بازی‌های جدید هم اضافه خواهند شد.

بی ام و می‌گوید که "بازی‌های درون خودرویی" اولین بار با سری 5 به نمایش درخواهند آمد اما به زودی این ویژگی جذاب را نیز در مدل‌های سری 7، iX، i4 و تمامی محصولاتی که مجهز به سیستم iDrive 8.5 و تولید شده پس از جولای امسال هستند، خواهیم دید. 

تصاویری از نسخه گیمینگ بی ام و سری 5 مدل 2024:


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط