دوشنبه 03 دی 1403 - 03:35

کد خبر 76560

پنج‌شنبه 11 خرداد 1402 - 09:30:00


دوباره جام، دوباره قهرمانی، دوباره فردا موتورز


آخرین خودرو/ قطعاً رقابت فینال جام حذفی که با شهرآورد پرسپولیس و استقلال همراه بود، یکی از جذاب ترین رقابت های ورزشی در چند وقته اخیر به حساب می آمد. رقابتی که با پیروزی تیم پرسپولیس همراه شد و این تیم توانست تا در فاصله چند روزه، جام قهرمانی دیگری را به دست آورد.
اما در میان این رقابت جذاب که بیشترین تماشاگر لحظه ای را داشته است، یک شرکت خودروساز خصوصی دوباره حامی این جشن قهرمانی بوده و به این ترتیب، در کنار انجام فرایند تبلیغات و بازاریابی اقدامی در راستای حمایت از ورزش انجام داده است. شرکت فردا موتورز که چند سالی است فعالیت خود را با مونتاژ محصولات مختلف انجام می دهد و خطوط تولید فعالی در سمنان و بروجرد دارد، پس از حضور در رقابت های پایانی لیگ برتر فوتبال و حضور در جشن قهرمانی این رقابت ها، حال یکی از حامیان اصلی فینال جام حذفی فوتبال شده است و دوباره در کنار پرسپولیس، جنش قهرمانی دیگری را به فاصله چند روز تجربه می کند.

فردا موتورز در چند وقته اخیر سیاست بازاریابی غافلگیرانه یا بازاریابی کمینی (Ambush Marketing) را در پیش گرفته است و به سبک جدید بسیاری از نشان های تجاری مطرح، در لحظه ای خاص و غیر قابل پیش بینی نشان تجاری خود را به نمایش می گذارد. این رویکرد بازاریابی که در چند سال گذشته مطرح شده است، در فردا موتورز به کار گرفته شده و می بینیم که بازخوردهای زیاد و متفاوتی را برای این خودروساز خصوصی داشته است. جستجوی های انجام شده و حجم مخاطبانی که به وبسایت و صفحات مجازی فردا موتورز مراجعه کرده اند، نشان می دهد که رویکرد بازاریابی و تبلیغاتی این شرکت در جام های اخیر فوتبال مثبت بوده است.


در کنار اینکه تبلیغات مختلف فردا موتورز در محیط استادیوم آزادی و در زمان پخش بازی دیده می شد، شاهد بودیم که این شرکت دوباره حامی مراسم اهدای جام قهرمانی بوده و توانسته تا بیشترین تاثیرگذاری تبلیغاتی را در این مسابقه ورزشی داشته باشد.
در تبلیغات محیطی فردا موتورز در فینال جام حذفی، محصولاتی چون FMC SX5 و FMC T5 به عنوان کراس اوورهای مونتاژی این شرکت به نمایش درآمدند. همچنین محصول سوبا M4 که جدیدترین و لوکس ترین محصول این خودروساز است، در تبلیغات دیده می شد. در حال حاضر این شرکت خودروساز برنامه دارد تا در سال جاری محصولات دیگری را به خطوط تولید خود اضافه کند و در گام نخست می خواهد تا نمونه آپشنال و قوی تر SX5 را با نام SX5 پلاس به بازار عرضه نماید. همچنین فردا موتورز که امروز بیش از 50 نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش در کشور دارد، می خواهد تا در سال جاری توسعه قابل توجهی را در این بخش رقم بزند و از سویی مجموع خودروهای نشان FMC در ایران را به بیش از 35 هزار دستگاه برساند.

عکس ها: ایرنا


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط