جمعه 28 دی 1403 - 18:39

کد خبر 773562

جمعه 28 دی 1403 - 11:26:00


سامسونگ به‌دنبال همکاری با اینفلوئنسرها برای افزایش فروش سری گلکسی S25 است


آی تی رسان/ سامسونگ برای بازاریابی محصولات خود خصوصا گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S و گلکسی Z مبالغ زیادی را صرف می‌کند. برگزاری رویدادهای بزرگ، همکاری با افراد مشهور و نصب پوسترهای غول‌پیکر در مکان‌های کلیدی سراسر جهان از جمله اقدامات تبلیغاتی موثر به‌شمار می‌روند؛ اما سامسونگ برای سری گلکسی S25 قصد دارد تا تلاش‌های بازاریابی خود را به سطح جدیدی ارتقاء دهد. 

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد در شهر سن‌خوزه ایالت کالیفرنیا طی روز 22 ژانویه (3 بهمن ماه) از گوشی‌های سری گلکسی S25 رونمایی خواهد کرد. غول فناوری کره‌ای در این رویداد از تعداد زیادی از افراد خصوصا شخصیت‌های کلیدی حوزه صنعت و رسانه‌های خبری میزبانی خواهد کرد.

با این‌حال تلاش‌های سامسونگ به همین جا متوقف نخواهند شد؛ چرا که این شرکت قصد دارد تا سری گلکسی S25 را با روشی جدید به بازار عرضه نماید. بر اساس گزارش‌ وبسایت ETNews، سامسونگ به‌دنبال برگزاری رویداد Unpacked Night برای عرضه سری گلکسی S25 است. این رویداد در شب اجرای رویداد گلکسی آنپکد برگزار خواهد شد. در این مراسم، سامسونگ از اینفلوئنسرهای برتر سراسر جهان میزبانی خواهد کرد. این افراد از سال گذشته برای بازاریابی سری گلکسی S25 به خدمت گرفته شده‌اند.

به باور سامسونگ، تاثیر اینفلوئنسرها بر پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، اسنپ‌چت، توئیتر و یوتیوب به شکل چشمگیری افزایش یافته و در صورت عرضه سری گلکسی S25 توسط این افراد، گوشی‌های پرچمدار جدید می‌توانند فروش بیش‌تری را تجربه نمایند.

بعلاوه سامسونگ تصور می‌کند ویدیوهایی که از رویدادهای مختلف به‌طور مستقیم توسط اینفلوئنسرها ارسال می‌شوند؛ در میان جوانان محبوب‌تر هستند. به همین دلیل برند کره‌ای با برگزاری رویداد Unpacked Night قصد دارد تا بستری را برای ارسال ویدیوها در اختیار اینفلوئنسرها قرار دهد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ در رویداد Unpacked Night غرفه‌هایی را برای اینفلوئنسرها برپا خواهد کرد تا آنها بتوانند ویدیوهایی جذاب و سرگرم‌کننده را برای ارسال در رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های پخش ویدیو تهیه نمایند. همچنین در این رویداد احتمالا مقامات سامسونگ نیز حضور داشته و برای تقویت رابطه با اینفلوئنسرها جهت اهداف بازاریابی آتی تلاش خواهند کرد. این نخستین باری است که سامسونگ چنین رویدادی را برگزار می‌کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط