پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 05:20

کد خبر 77935

جمعه 12 خرداد 1402 - 13:57:13


مغز متفکر ناپولی می‌خواهد همین هفته برود


ورزش 3/روزنامه گاتزتا دلو اسپور مدعی شد که کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی موفق ناپولی، قصد دارد طی یک هفته آینده با این باشگاه خداحافظی کند. بر اساس گزارش‌های اخیر مغز متفکر ناپلی‌ها که از او به عنوان فرمول قهرمانی یاد می‌شود با قراردادی 5 ساله یک همکاری جدید با یوونتوس آغاز خواهد کرد.
جونتولی پیش از این ضرب‌العجل خود را به باشگاه ناپولی اعلام کرده و انتظار دارد تا حداکثر تا چهارشنبه هفته آینده شرایط برای جدایی‌اش فراهم شود. او در حال حاضر منتظر چراغ سبز آئورلیو دی لورنتیس است.
این در حالی که رئیس باشگاه ناپولی طی روزهای اخیر اعلام کرده بود که باشگاه قصد ادامه همکاری با جونتولی تا پایان قراردادش (2024) را دارد. یوونتوس 1.5 میلیون یورو خالص در هر فصل به جونتولی پیشنهاد داده و امیدوار است که با این مبلغ مدیر ورزشی ناپلی‌ها را برای ترک این باشگاه متقاعد کند.
گاتزتا مدعی شد که جونتولی قصد دارد برای جلب رضایت باشگاه ناپولی پاداش‌های انباشته شده از چند سال گذشته به ویژه پاداش‌های فصل جاری را بخشیده و راهی تورین شود اما باشگاه با توجه به عملکرد بسیار خوب او و نقش مهمی که در قهرمانی اخیر در سری آ داشت هنوز با جدایی جونتولی موافق نیست.
در این گزارش همچنین تاکید شده که در صورت قطعی شدن انتقال جونتولی به یوونتوس او آخر هفته بعد جلسه‌ای مهم با مکس آلگری در مورد برنامه‌های سال آینده تیم برگزار خواهد کرد. ادامه همکاری با جیووانی مانا، پلن B یوونتوس در شرایطی خواهد بود که ناپولی در نهایت اجازه خروج جونتولی را صادر نکرده و برنامه آنها را یک سال به تعویق بی‌اندازد.
 



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط