دوشنبه 02 مهر 1403 - 12:43

کد خبر 79197

شنبه 13 خرداد 1402 - 18:33:54


نقش یحیی گل محمدی در آینده باشگاه گل گهر سیرجان


طرفداری/در صورتی که یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماندگار شود، گزینه های باقی مانده باشگاه گل گهر جذب محمد ربیعی یا سرمربی خارجی خواهد بود.
پیام آشکار یحیی گل محمدی به فوتبال ایران و تاکید بر این که دیگر تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد باعث شده تا مدیران چند باشگاه لیگ برتری تماس های زیادی با او و مدیر برنامه هایش برقرار کرده و در مورد شرایط همکاری اش ابهامات خود را برطرف کنند.
هرچند که آن ها نیز هنوز پاسخ تازه ای از تیم نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی دریافت نکرده اند اما آن چه که قطعی به نظر می رسد این است که باشگاه گل گهر شانس بیشتری برای جذب سرمربی فعلی پرسپولیس نسبت به دیگر باشگاه های ایرانی دارد.
یحیی که از مدتها قبل مذاکراتی را با گل گهری ها انجام داده بود، حالا در انتظار روزهای َآینده است تا شرایط را بهتر بسنجد. به هرحال گل محمدی مربی باهوشی است و خوب می داند هر اقدام عجولانه ای تا چه اندازه می تواند جایگاه فعلی او را در میان هواداران میلیونی پرسپولیس به خطر بیاندازد و به همین دلیل فعلا دست به عصا حرکت می کند. اما آن چه مشخص به نظر می رسد این است که باشگاه گل گهر نیز رقم بالایی را برای جذب یحیی پیشنهاد داده و منتظر پاسخ نهایی این مربی است.
گفتنی است اگرچه گل گهری ها همزمان با یک سرمربی خارجی مذاکره کرده و حتی به توافق هایی هم رسیده اند، اما در صورتی با گزینه خارجی خود یا محمد ربیعی که نزدیک ترین گزینه ایرانی به نیمکت آنهاست، قرارداد رسمی امضا می کنند که یحیی گل محمدی به آن ها پاسخ منفی بدهد. در غیر این صورت گزینه اول و آخر ایرانی آن ها سرمربی فعلی پرسپولیس خواهد بود.
در واقع آنچه روند تصمیم گیری گل گهر در مورد کادرفنی اش را کُند کرده، وضعیت یحیی گل محمدی است.



پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط