یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 22:50

کد خبر 79502

یک‌شنبه 14 خرداد 1402 - 08:58:39


نظریان: درخواست میزبانی هاکی روی یخ را دادیم


ایرنا/رئیس فدراسیون اسکی گفت: و قبل از بازی‌های المپیک ورزشکارانی که می‌توانند امتیاز ورودی را کسب کنند، راهی کمپ‌های اروپایی خواهیم کرد تا از ظرفیت این کمپ‌ها برای آماده شدن بهتر اسکی‌بازان در شرایط برفی استفاده کنیم.
عباس نظریان روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره برنامه‌های پیش روی فدراسیون اسکی، اظهار داشت: در حال حاضر فصل ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برفی ما تمام شد و در حال بررسی عملکرد کمیته‌های خود هستیم و تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای فصل ۱۴۰۲ انجام شد. امسال برنامه‌ریزی برای حضور در مسابقات المپیک جوانان به میزبانی کره جنوبی در بهمن ماه را انجام دادیم. ورزشکارانی که در شرایط کسب امتیاز ورودی هستند، باید در اردوهای فشرده و آمادگی جسمانی خوبی قرار بگیرند.
وی افزود: از بهترین زمان ممکن استفاده می‌کنیم و قبل از بازی‌های المپیک ورزشکارانی که می‌توانند امتیاز ورودی را کسب کنند، راهی کمپ‌های اروپایی خواهیم کرد تا از ظرفیت این کمپ‌ها برای آماده شدن بهتر اسکی‌بازان در شرایط برفی استفاده کنیم.
رئیس فدراسیون اسکی یادآور شد: هفته گذشته اجلاس جهانی هاکی روی یخ در فنلاند برگزار شد و درخواست میزبانی مسابقات دویژن ۳ را با تیم‌های بوسنی، مالزی و سنگاپور را دادیم. اگر با این میزبانی موافقت کنند تیم ملی مردان بهمن ماه در ایران به مصاف رقبای خود می‌رود.
نظریان خاطرنشان کرد: در حال تدارک برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه با حضور سه تیم خارجی هاکی روی یخ از روسیه برای مردان در هفدهم و هجدهم خرداد ماه در مجموعه ایرانمال را داده‌ایم اما هنوز قطعی نشده است.
وی گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور چون آکادمی ملی المپیک هستیم و با توجه به روابط خوبی که با روسیه داریم، اسکی‌بازان برفی و چمن را زمانی که بارش برف نداریم، به اردوی روسیه بفرستیم. زیرا اعزام اسکی‌بازان به مسابقات قهرمانی جهان اسکی روی چمن در شهریور ماه صورت می‌گیرد و چهار ورزشکار را در اسکی و پارااسکی راهی این مسابقات می‌کنیم.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط