یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 18:53

کد خبر 79617

یک‌شنبه 14 خرداد 1402 - 11:17:13


واکنش تن‌هاگ به شکست منچستریونایتد در فینال جام حذفی


فوتبالی/ اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد فاش کرد که بازیکنانش بعد از شکست مقابل منچسترسیتی در فینال جام حذفی، بسیار درمانده و ناراحت شده‌اند.
دیروز عصر تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد، فینال جام حذفی انگلیس را در استادیوم ومبلی شهر لندن برگزار کردند که در نهایت، سیتیزن‌ها با دو گل ایلکای گوندوغان موفق شدند دومین جام قهرمانی را بالای سر ببرند. تک گل یونایتد را برونو فرناندز در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
به نقل از سایت گل، تن هاگ پس از پایان بازی گفت: "ما ناراحت، افسرده و ناامید هستیم، اما می خواهم بگویم که واقعا به بازیکنانم افتخار می کنم. خیلی خوب بازی کردیم. دو گل بد موقع خوردیم، اما هیچ وقت از تلاش کردن دست نکشیدیم. روحیه تیمی بسیار بالا بود و سازماندهی مناسبی در زمین داشتیم."
"واقعاً گل‌های بدی خوردیم و می توانستیم جلوی هر دو گل را بگیریم. وقتی برابر منچسترسیتی بازی می کنید و به این شکل گل می خورید، کمی ناراحت کننده است. اما بازیکنانم توانستند شخصیت، کاراکتر و روحیه خود را اثبات کنند. این بازی به پیشرفت ما در آینده کمک خواهد کرد. نتوانستیم موفق شویم، اما برای فصل بعد، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت."




پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط