یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 13:06

کد خبر 79779

یک‌شنبه 14 خرداد 1402 - 14:06:05


یوفا در اندیشه اعمال محرومیت برای آنتونی تیلور


طرفداری/ تیلور با نظر یک مسئول ایتالیایی یعنی روبرتو روزتی برای فینال انتخاب شده بود و حالا او از انتخاب خود پشیمان است.
دیدار سویا و آاس رم در فینال لیگ اروپا 2022/23 پس از تساوی 1-1 در جریان بازی سرانجام با برد سویا در ضربات پنالتی به پایان رسید. ژوزه مورینیو، بازیکنان و هواداران رم پس از این بازی به شدت از قضاوت آنتونی تیلور ناراضی بودند. مورینیو در‌ پارکینگ ورزشگاه و هواداران رم در فرودگاه بوداپست به این داور جنجالی توهین کردند.
در شرایطی که پیش بینی می شود جریمه های سنگینی در انتظار باشگاه رم و مورینیو باشد، یوفا از قضاوت ضعیف آنتونی تیلور به راحتی عبور نخواهد کرد. به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ روبرتو روزتی داور سابق فوتبال ایتالیا که اکنون مسئول گزینش داوران در مسابقات اروپایی است، از انتخاب آنتونی تیلور به عنوان داور بازی فینال لیگ اروپا پشیمان است. طی سالیان اخیر داوری فینال هیچ رقابت اروپایی تا این حد دچار چالش و جنجال نشده بود. روزتی قصد دارد این داور 44 ساله انگلیسی را مدتی از میادین اروپایی دور نگه دارد و بازی سویا-رم به احتمال زیاد آخرین بازی مهم بین المللی این داور بوده است.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط