جمعه 27 مهر 1403 - 18:56

کد خبر 80138

یک‌شنبه 14 خرداد 1402 - 23:57:00


آپدیت جدید برای سامسونگ گلکسی A51 منتشر شد


آی تی رسان/ پیش‌تر در ماه مه سال 2020، سامسونگ گلکسی A51 به پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی جهان تبدیل شد و فروش آن از گوشی‌های سری گلکسی S20 و حتی دستگاه‌های ارزان‌قیمت‌تری نظیر گلکسی A10s و گلکسی A20s نیز پیشی گرفت.

سامسونگ تنها در یک دوره زمانی 3 ماهه موفق به فروش بیش از 6 میلیون دستگاه گلکسی A51 شد و این مدل سهم 2.3 درصدی از بازار گوشی‌های اندرویدی را به خود اختصاص داد. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که گلکسی A51 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ؛ حداقل در زمان‌های گذشته به‌شمار می‌رود. اکنون کاربران بی‌شمار این دستگاه میان‌رده در حال دریافت به‌روزرسانی فریم‌ور جدیدی روی گوشی خود هستند.

به بیان دقیق‌تر، گلکسی A51 LTE با شماره مدل SM-A515F از پچ امنیتی ماه مه 2023 بهره‌مند شده است. این آپدیت شامل فریم‌ور با شماره ورژن A515FXXS7HWD1 بوده و وجود حرف S در شناسه فریم‌ور نشان می‌دهد که به‌روزرسانی جدید صرفا یک پچ امنیتی معمولی به‌شمار رفته و هیچ ویژگی جدیدی به آن اضافه نشده است. با این‌حال کاربران بابت ارتقاء امنیت گوشی خود همواره بایستی قدردان سامسونگ باشند.

در حال حاضر پچ امنیتی ماه مه 2023 برای گلکسی A51 LTE در منطقه آمریکای جنوبی و به بیان دقیق‌تر کشورهای کلمبیا و برزیل منتشر شده است. با این‌حال مطابق روال معمول انتظار می‌رود که این آپدیت به‌زودی در سایر بازارها و برای مدل‌های دیگر گلکسی A51 نیز ارائه شود.

کاربران گلکسی A51 در بازارهایی که سامسونگ به‌روزرسانی جدید را برای آنها منتشر نموده است؛ بایستی اعلان مربوط به آپدیت را روی گوشی خود ملاحظه کنند. همچنین این افراد با مراجعه به مسیر Settings > Software update و لمس دکمه Download and install می‌توانند به‌روزرسانی جدید را به‌صورت دستی دانلود و روی گوشی خود نصب کنند.

همچنین کاربران در صورت تمایل به انجام به‌روزرسانی دستی با استفاده از کامپیوتر شخصی ویندوزی می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نمایند.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط