جمعه 27 مهر 1403 - 14:56

کد خبر 80557

دوشنبه 15 خرداد 1402 - 14:32:36


بررسی کوتاه گوشی آنر X8a؛ شیک و خوش‌قیمت


مجله دیجی کالا/ خوشبختانه در سال‌های گذشته، تعداد گوشی‌های جذابی که با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. روزی روزگاری گوشی‌های اقتصادی بسیار ضعیف بودند ولی به لطف شرکت‌هایی مانند شیائومی، حالا بسیاری از برندها هر ساله چندین گوشی اقتصادی جذاب راهی بازار می‌کنند. در این ویدیوی کوتاه نگاهی به گوشی آنر X8a می‌اندازیم.

این گوشی با وجود قیمت مناسب، از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی باکیفیتی بهره می‌برد که واقعا عکس‌های خوبی هم ثبت می‌کند. به طور کلی یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این گوشی، همین دوربین‌های جذاب آن است. اولترا واید ۵ مگاپیکسلی آن هم در کل رضایت‌بخش است و می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند. اما روی دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی آن نباید حساب باز کنید و بیشتر برای افزایش تعداد دوربین تعبیه شده است.

در پنل پشتی گوشی آنر X8a، ماژول دوربین بسیار بزرگ است و این دوربین‌ها توجه زیادی را جلب می‌کنند. از دیگر مشخصات گوشی می‌توانیم به نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD اشاره کنیم و قلب تپنده‌ی آن، چیپست هلیو G88 است که برای انجام کارهای روزمره توان پردازشی کافی ارائه می‌کند. باتری استفاده شده ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که برای استفاده‌های سنگین کمتر از یک روز دوام می‌آورد. 



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط