جمعه 27 مهر 1403 - 18:58

کد خبر 82118

سه‌شنبه 16 خرداد 1402 - 21:12:49


بازی/ Tribal Wars؛ تبدیل روستا به امپراطوری


آخرین خبر/ Tribal Wars نسخه اول بازی پرطرفدار جنگ های قبیله ای است در سبک بازی های استراتژیک می باشد که توسط استودیوی بازی‌سازی قدرتمند InnoGames GmbH بصورت کاملا رایگان معرفی شده است که هم در گوشی خود و هم در مرورگر ویندوزی‌تان میتوانید بصورت آنلاین به اجرای بازی بپردازید.

شما در قرون وسطی هستید. باید روستای کوچک خود را رونق بخشیده و به امپراطوری بزرگی تبدیل کنید و به صورت آنلاین با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان به نبرد بپردازید. ارتش خودتان را قدرتمند کنید و به سایر روستاها یورش برده و اموالشان را غارت کرده و امپراطوری‌تان را وسعت بخشید. بیش از 15 ساختمان منحصر به فرد برای ساخت و ارتقاء در اختیارتان قرار دارد. شما می‌توانید با سایر بازیکنان اتحاد تشکیل داده و به جنگ با دشمنانتان بروید. اگر به دنبال یک بازی استراتژیک تمام عیار با گیم پلی ساده، روان و اعتیاد آور میگردید در انتخاب Tribal Wars شک نکنید. زیرا هم اکنون بیش از 5,000,000 میلیون بازیکن در سراسر جهان منتظر شما هستند!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 23 مگابایت

لینک دانلود برای و

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط