چهارشنبه 08 اسفند 1403 - 00:59

کد خبر 821409

سه‌شنبه 07 اسفند 1403 - 21:46:00


جغد دولینگو زنده‌ شد؛ پایان کمپین بازاریابی جنجالی اپلیکیشن یادگیری زبان


دیجیاتو/ با پایان‌یافتن کمپین بازاریابی دولینگو، جغد سبزرنگ Duo زنده شد. کاربران استقبال بسیار زیادی از این کمپین جالب داشته‌اند.

چند هفته قبل، شرکت دولینگو در کمپین بازاریابی اعلام کرد جغد Duo مرده است؛ این کمپین واکنش‌های بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. اکنون تقریباً با پایان‌یافتن این کمپین، دولینگو خبر زنده‌ شدن جغد خود را اعلام کرده است.

در کمپین دولینگو محتواهای مختلفی درباره مرگ Duo منتشر شد. این شرکت در پستی گفته بود ممکن است جغد سبزرنگش در اثر تصادف با سایبرتراک تسلا همراه پرنده آبی توییتر از دنیا رفته است. اکنون در پست جدید دولینگو این شرکت از زبان جغدش می‌گوید: «واقعاً فکر می‌کنید من اجازه می‌دهم سایبرتراک مرا بکشد؟» همچنین در این پست جغد را می‌بینیم که از تابوت بیرون می‌آید و روی ویدیو نوشته می‌شود: «افسانه‌ها هرگز نمی‌میرند!»

زنده‌ شدن جغد دولینگو

در کمپین اخیر دولینگو، این شرکت از کاربران خواسته بود با مراجعه به اپلیکیشن درس خود را بخوانند تا با جمع‌آوری امتیاز (XP) جغد را به زندگی برگردانند. اکنون با پایان این کمپین، درمجموع 51 میلیارد XP جمع شده است که در آن کشورهای آمریکا، آلمان و برزیل در صدر هستند. البته این شرکت در این بیانیه گفت: «این داستان هنوز تمام نشده است. جزئیات بیشتر درباره آنچه واقعاً برای Duo اتفاق افتاده، به‌زودی فاش خواهد شد.»

در جریان کمپین دولینگو، اکانت ویدیوگیم‌های مشهوری مانند Hitman ،God of War و Assassins creed نشان دادند که شخصیت‌های مشهور این بازی‌ها در مرگ جغد مشهور دست داشته‌اند. همچنین اکانت شبکه اجتماعی ایکس ضمن اشاره به تغییر نام توییتر به ایکس گفت تمام پرندگان به بهشت می‌روند.

درکل، یکی از اهداف این کمپین تشویق کاربران به حضور در اپلیکیشن دولینگو و انجام بازی‌های آن برای یادگیری زبان بوده است. همچنین در بخشی از اعلامیه مرگ Duo به این موضوع اشاره شد که بهتر است کاربران اشتراک سوپردولینگو آن را بخرند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط