چهارشنبه 04 مهر 1403 - 16:49

کد خبر 82326

چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 09:01:00


رؤیت نسخه ارتقا یافته «فراری SF90» در خیابان


پدال/ به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از مدل بهبود یافته فراری SF90 منتشر شده است. احتمال دارد این خودرو که کیت آیرودینامیک جدیدی دارد با پسوند LM عرضه شود.

در حال حاضر غیرممکن است ویژگی‌های متمایز فراری SF90 را با سایر خودروها اشتباه گرفت و به همین خاطر با دیدن تصاویر جاسوسی موردبحث می‌فهمیم که با چه خودرویی روبرو هستیم. پروتوتایپی که مشاهده می‌کنید به‌صورت غیررسمی با نامه ورزیونه اسپچیاله شناخته می‌شود و تغییرات آیرودینامیکی رخ داده در آن بیشتر از نصب بال عقب بزرگ هستند.

این تصاویر جاسوسی بهترین نما از خودروی موردبحث را ارائه می‌کنند و برخی منابع خبری اظهار داشته‌اند احتمال معرفی این ابر خودروی ایتالیایی با نام فراری SF90 LM وجود دارد. در بخش جلو می‌توانیم ورودی‌های عریض و لبه اسپویلر قابل‌توجه را مشاهده کنیم. همچنین در روی کاپوت خودرو شاهد استفاده از پوشش استتاری برای پنهان کردن ورودی‌های هوای بیشتر هستیم. با حرکت به سمت عقب خودرو می‌توانیم ورودی‌های جانبی جدید برای پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو را تشخیص دهیم.

البته جادوی واقعی در بخش پشتی فراری SF90 LM رخ داده است. این خودرو کمی طویل‌تر از نسخه استاندارد SF90 به نظر می‌رسد و دیفیوزر نصب شده نیز بزرگ‌تر و گیراتر از قبل است. همچنین میله‌های افقی بین خروجی‌های اگزوز وجود دارد. به این موارد باید بال عقب بزرگ و قابل تنظیم را اضافه کنیم که آماده تولید داون فورس زیاد خواهد بود. به همین خاطر انتظار می‌رود SF90 LM هایپرکاری پیست محور باشد هرچند مجوز تردد در جاده‌ها را نیز خواهد داشت.

این خودرو احتمالاً با قدرت بیشتری نیز تولید خواهد شد. البته SF90 از نظر خروجی پیشرانه هیچ کمبودی ندارد و قوای محرکه هیبریدی آن ۹۸۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند که از این میان ۷۶۹ اسب بخار به پیشرانه درون‌سوز و ۲۱۷ اسب بخار نیز به سه پیشرانه برقی تعلق دارند. حالا باید منتظر ماند و دید در نسخه LM چه تغییراتی رخ خواهد داد. حدود یک سال است که نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو در معابر عمومی دیده می‌شوند و می‌دانیم که ایتالیایی‌ها به دنبال معرفی آن در سال جاری میلادی هستند. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده رونمایی رسمی نسخه ارتقا یافته SF90 را شاهد باشیم.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط