شنبه 28 مهر 1403 - 10:21

کد خبر 82488

چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 10:30:00


رضا عطاران و حسن معجونی این روزها چه می کنند؟


خراسان/ رضا عطاران این روزها مشغول بازی در مجموعه «دفترچه یادداشت» ساخته کیارش اسدی‌زاده است. به گزارش هفت صبح، این مجموعه کمدی بوده و دیگر بازیگر آن حسن معجونی است. عطاران سریال «قیف» را هم آماده انتشار دارد.
فرهاد قائمیان از امروز با فیلم «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی به سینما می‌آید. قصه این فیلم سیاسی با بازی وحید رهبانی، مجید نوروزی و نازنین فراهانی، درباره قتلی است که توسط فرزند یکی از مقامات عالی‌رتبه قوه قضاییه رخ می‌دهد.
حسن معجونی همزمان با دو سریال «نیوکمپ» اثر منوچهر هادی و «رهایم کن» ساخته شهرام شاه‌حسینی، با دو نقش کمدی و جدی متفاوت، در نمایش خانگی حضور دارد. «رهایم کن» به زودی به پایان می‌رسد، اما انتشار «نیوکمپ» ادامه دارد.
مارال فرجاد از شنبه 20 خرداد، بازپخش سریال «باخانمان» اثر برزو نیک‌نژاد را از شبکه تماشا روی آنتن دارد. زنده‌یاد حسام محمودی یکی از نقش‌های اصلی سریال را ایفا می‌کند و حسن پورشیرازی و آتیلا پسیانی از دیگر بازیگران آن هستند.
لیلا زارع، فیلم «پسر انسان» به کارگردانی سپیده میرحسینی را در نوبت اکران دارد. این فیلم از چهارشنبه هفته آینده در گروه هنر و تجربه به نمایش درمی‌آید. علاوه بر زارع، بهنام شرفی و مجید پتکی نیز در آن ایفای نقش کرده‌اند.
علیرضا جعفری چهارشنبه و پنج شنبه‌ها سریال «سوران» ساخته سروش محمدزاده را روی آنتن شبکه یک دارد. این مجموعه درباره شهید سعید سردشتی‌ بوده و مهدی نصرتی بازیگر فیلم «ضد» نقش او را ایفا کرده است. قسمت اول «سوران» امشب پخش می‌شود.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط