شنبه 28 مهر 1403 - 05:11

کد خبر 84234

پنج‌شنبه 18 خرداد 1402 - 16:23:27


ربات چت هوش مصنوعی اینستاگرام به زودی معرفی خواهد شد


دیجی رو/ به نظر می‌رسد شبکه اجتماعی اینستاگرام متعلق به متا قرار است به زودی ربات چت هوش مصنوعی خود را معرفی کرده و پاسخی به ربات MyAI اسنپ چت بدهد. به گفته متا این ربات قرار است چت‌ها را «سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر» کند. در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتر را بررسی کنید.

بر اساس اطلاعاتی که یکی از محققان اپ با نام الساندرو پالوزی توییت کرده، به نظر می‌رسد که اینستاگرام مشغول کار بر روی یک ربات چت هوش مصنوعی برای استفاده در پلتفرم شبکه اجتماعی است. این محقق، با مهندسی معکوس کردن کدهای اینستاگرام توانسته رد پای قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی را در این شبکه پیدا کند.

طبق اسکرین شات ضمیمه شده توسط پالوزی، ربات چت هوش مصنوعی اینستاگرام می‌تواند به سؤالات کاربران پاسخ داده و به آن‌ها مشاوره بدهد. همچنین، این ربات برقراری ارتباط با مخاطبان را ساده‌تر کرده و به افراد کمک خواهد کرد تا احساساتشان را بهتر منتقل کنند. علاوه بر این، می‌توانید از بین 30 شخصیت مختلف هوش مصنوعی یکی را که برای شما مناسب‌تر است، انتخاب کنید.

در حال حاضر، این تنها چیزی است که در مورد چت ربات هوش مصنوعی اینستاگرام می‌دانیم. مشخص نیست که اینستاگرام چگونه قصد دارد هوش مصنوعی خود را با پلتفرم شبکه اجتماعی خود اضافه کند. چندین سؤال و ابهام دیگر نیز وجود دارد، مانند اینکه اینستاگرام از چه ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت ربات چت خود استفاده خواهد کرد؟ آیا این ربات گفتگوگر بر اساس ChatGPT خواهد بود؟ قابلیت‌های مولد هوش مصنوعی آن چه خواهند بود؟ متا چگونه از چت ربات هوش مصنوعی خود برای کمک به تولید کنندگان محتوا و صاحبان مشاغل استفاده خواهد کرد؟ اقدامات امنیتی و حفاظت از حریم خصوصی به چه شکل خواهد بود؟ همه این‌ها سؤالاتی هستند که باید در زمان مناسب خود پاسخ داده شوند.

اگر به خاطر داشته باشید، اسنپ چت اولین پلتفرم شبکه اجتماعی بود که با چت گفتگوگر MyAI خود به میدان رقابت در حوزه ربات چت هوش مصنوعی وارد شد. با این حال، شیوه پیاده سازی این ربات و ادغام آن در اسنپ چت در ابتدا بسیار بحث برانگیز بود. اما، از آن زمان اسنپ چت توانسته چت ربات MyAI خود را اصلاح کرده و در حال حاضر نیز برای دسترسی به ربات MyAI مبتنی بر GPT-4 نیازی به اشتراک اسنپ چت پلاس نیست.

نکته اصلی این است که دقیقاً مانند اسنپ چت، اینستاگرام نیز امکان خطای زیادی دارد. در واقع، ربات گفتگوگر هوش مصنوعی هم می‌تواند یک برگ برنده و هم یک نقطه ضعف برای این شبکه اجتماعی باشد. از این رو، برای متا مهم است که چت ربات هوش مصنوعی خود را قبل از عرضه عمومی رسمی به طور کامل تست کرده و از درست کار کردن آن اطمینان حاصل کند.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط