شنبه 28 مهر 1403 - 11:11

کد خبر 85021

جمعه 19 خرداد 1402 - 15:10:00


تریلر گیم‌پلی جدید بازی Crash Team Rumble عرضه شد


گیم فا/ استودیوی تویز فور باب (Toys for Bob) تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Crash Team Rumble منتشر کرد که در آن محتوای فصل اول و حالت‌های مختلف را مشاهده می‌کنیم.

در جریان رویداد Summer Game Fest، شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیوی تویز فور باب (Toys for Bob) تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Crash Team Rumble منتشر کردند و در ادامه به معرفی محتوای فصل اول پرداختند. تریلر مذکور در همین خبر قابل مشاهده و دریافت است.

توسعه‌دهندگان بازی Crash Team Rumble تایید کردند دو شخصیت جدید Ripper Roo و N. Gin به عنوان قهرمان قابل کنترل در کنار نقشه، قدرت‌ها و حالت جدید Limited Time Mode در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

اکتیویژن نسخه استاندارد بازی Crash Team Rumble را با قیمت ۳۰ و نسخه دیلاکس را با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رساند. نسخه معمولی شامل بازی اصلی و بتل‌پس فصل اول خواهد بود و نسخه دیلاکس علاوه بر موارد ذکر شده شامل جوایز اضافی و بتل‌پس فصل دوم است.

گفتنی است که بازی Crash Team Rumble قرار است برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۳) عرضه شود.



پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط