دوشنبه 02 مهر 1403 - 00:51

کد خبر 8518

پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 - 22:18:00


استقبال گرم از رونالدو و بوگاتی گرانقیمتش در مادرید


فوتبالی/کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر که به مادرید رفته بود با استقبال دیوانه وار و بسیار گرمی از جانب هواداران در خیابان های اسپانیا مواجه شد.
رونالدو به شهری برگشت که در آن جا، چهار بار قهرمان اروپا شده بود که حضورش با استقبال بسیار گرمی از جانب هواداران همراه شد. ستاره پرتغالی در حال رانندگی با خودروی بوگاتی خود به ارزش 8.8 میلیون پوند بود. در کل دنیا فقط 9 عدد دیگر از این خودرو وجود دارد. هواداران مادریدی که همچنان رونالدو را دوست دارند، این ستاره را احاطه کرده بودند و با فریاد زدن اسمش به تشویق او پرداختند.
رونالدو به سختی توانست سوار خودرویش شود و محل را ترک کرد ان هم در حالی که هواداران همچنان سعی می کردند با او عکس بگیرند. رونالدو بوگاتی شماره هفت از ده عدد خودروی سری Centodieci  که تولید شده را تحت تملک خود دارد.
این اولین باری بود که هواداران رونالدو را در حال رانندگی این خودروی گرانقیمت دیدند. موتور این خودرو 1600 اسب بخار قدرت دارد و می تواند به سرعت 240 مایل بر ساعت برسد. 
ستاره پرتغالی به نظر می رسد که با زندگی در عربستان خو گرفته است چرا که در 9 بازی در النصر 9 گل به ثمر رسانده است. النصر رقابت سختی با الهلال و الاتحاد برای قهرمانی لیگ عربستان دارد.
رونالدو اخیرا در بازیهای ملی نیز گلزنی کرده است تا همچنان جایگاه خود را به عنوان بهترین گلزن بازیهای ملی تثبیت کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط