یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 11:59

کد خبر 89415

دوشنبه 22 خرداد 1402 - 21:13:59


اولین‌ تریلر از گیم پلی بازی Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد


ویجیاتو/ در طی رویداد یوبی‌سافت فروارد که قرار است اطلاعات کامل‌تری از محصولات در دست توسعه کمپانی یوبی‌سافت با ما به اشتراک گذاشته شود، از اولین تریلر گیم‌پلی بازی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی شد تا مخاطبان بدانند که باید خودشان را برای چه محصولی آماده کنند.

بعد از برگزاری موفق دو رویداد سامرگیم فست ۲۰۲۳ و ایکس باکس ۲۰۲۳، حالا نوبت به ارائه نمایش‌های یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های بازی‌سازی با نام یوبی‌سافت (Ubisoft) رسیده تا نمایش‌های مخصوص به خودش را داشته باشد. یکی از موردانظارترین عناوین این کمپانی، بازی Avatar: Frontiers of Pandora است که در سال جاری برای کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 بر اساس اطلاعاتی که جیمز کمرون، سازنده فیلم‌های آواتار و بازی یادشده، کل محتوای داستانی با مشورت تیم سازنده فیلم‌های آواتار ساخته شده و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها، بازی می‌خواهد که استانداردهای تازه‌ای در صنعت بازی‌های ویدیویی و مخصوصا بازی‌های اول شخص به وجود آورد. همانطور که می‌توانید انتظارش را داشته باشید، داستان بازی Avatar: Frontiers of Pandora با فیلم‌های مجموعه ارتباط نزدیکی دارد.

از دیگر مکانیزم‌های نمایش داده شده در گیم‌پلی، قابلیت پرواز کردن، رام کردن حیوانات، استفاده از سلاح‌های سرد و گرم مختلف و همچنین تغییر دادن اکوسیستم‌هایی است که انسان‌ها به دنبال خراب کردنش هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلرهای نمایش داده شده در رویداد یوبی‌سافت را مشاهده کنید.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۲۲ برابر با ۱۶ آذر ۱۴۰۲ به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.  به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این قرارداد و برنامه‌های بعدی کمپانی‌های یادشده، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ از عملکرد گیم پلی این بازی راضی هستید و قصد دارید در روز اول انتشار به تجربه‌اش بپردازید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط