دوشنبه 02 مهر 1403 - 14:57

کد خبر 9228

جمعه 11 فروردین 1402 - 19:54:00


گزارش زنده: استقلال یک- ذوب‌آهن صفر


ورزش 3/ شاگردان ریکاردو ساپینتو، در حالی که این باشگاه روزهای پر التهابی را پشت سر می‌گذارد، اولین بازی سال را برابر ذوب‌آهن پشت سر می‌گذارند.
اولین بازی سال ۱۴۰۲ برای استقلال در ورزشگاه آزادی و برابر ذوب‌آهن خواهد بود. در حالی که این باشگاه روزهای پر التهابی را در خصوص پرداخت بدهی به استراماچونی و دیگر بازیکنان خارجی را تجربه می‌کند، اما بازیکنان این تیم به دنبال کسب نتیجه و رسیدن به صدر جدول هستند.
شاگردان ریکاردو ساپینتو، در هفته قبل فوتبالی، مقابل فولاد در اهواز قرار گرفتند و به برد با ارزشی مقابل این تیم با دو گل دست پیدا کردند. ذوب‌آهن نیز در خانه با یک گل از سد نساجی مازندران گذشت و حالا به دنبال ادامه روند مثبت خود است.
دیدار رفت این دو تیم در اصفهان با گل بخودی دیرهنگام بازیکنان ذوب‌آهن به سود استقلال پایان یافت. آبی‌پوشان تهران در حال حاضر با ۴۶ امتیاز در رده دوم جدول حضور داشته و فاصله‌ای ۳ امتیازی با صدر جدول دارند. ذوب‌آهن نیز با ۲۷ امتیاز رده دهم جدول را در اختیار گرفته است.
گزارش زنده دیدار استقلال و ذوب‌آهن را از این صفحه “ورزش سه” دنبال کنید:
روز: جمعه

تاریخ: ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
ساعت: ۱۹:۳۰
ورزشگاه: آزادی
داور: سیدرضا مهدوی
کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی و حسین زیاری
ناظر: مسعود مرادی
استقلال
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، مهدی مهدی‌پور، یامگا، جعفر سلمانی، مهدی قائدی، سیلوا، ارسلان مطهری، محمد محبی و آرش رضاوند
سرمربی: ریکاردو ساپینتو
ذوب‌آهن
حبیب فرعباسی، محمد قریشی، پویا پورعلی، نادر محمدی، صادق صادقی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، جلال مداحی، سامان نریمان جهان، محمد حسین اسلامی و عرفان معصومی
سرمربی: مهدی تارتار
لحظات حساس
دقیقه یک: مهدی قائدی با ارسال فنی به پشت دفاع ذوب‌آهن و دور زدن دفاع حریف، جعفر سلمانی را صاحب توپ کرد. این بازیکن با ارسال به دهانه دروازه سعی داشت مهاجم تیمش را صاحب موقعیت کند که نادر محمدی، توپ را به اوت فرستاد.
دقیقه ۶: نادر محمدی از نزدیک خط دفاعی خودی، پرتاب اوت بلندی را انجام داد و توپ از بالای سر عارف غلامی رد. در ادامه محمدحسین اسلامی، مهاجم ذوب‌آهن با دریبل حسینی سعی داشت دروازه خالی استقلال را باز کند که شوت او را دفاع آبی‌پوشان با یک تکل برگشت داد.
🔴 حاشیه
*در حالی این بازی آغاز می‌شود که وزش شدید باران در ورزشگاه آزادی دیده می‌شود.
*هواداران باشگاه استقلال قبل از شروع مسابقه، علیه مدیریت باشگاه استقلال شعارهای تندی سر دادند. بیشتر اعتراض آن‌ها مربوط به پرونده استراماچونی است.
*با گذشت حدود بیست دقیقه از بازی، هواداران استقلال علیه سیدحمید سجادی، وزیر ورزش هم شعار سر دادند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط