شنبه 07 مهر 1403 - 13:06

کد خبر 105847

دوشنبه 05 تیر 1402 - 21:00:00


«ستاره من» انیمه رکوردشکن و جذاب این‌روزها


آخرین خبر/ شاید در نگاه اول به ظاهرش نیاید اما «ستاره من» یا «اوشی‌نو‌کو» از بهترین انیمه‌های فصل بهار است؛ انیمه‌ای که امسال به یکی از رکوردداران دنیای انیمه تبدیل شد. «ستاره من» با انتشار قسمت اول، به طرز معجزه‌آسایی، آسانسوروار از کنار انیمه‌های گردن کلفت فهرست برترین‌های سایت «مای انیمه لیست» عبور کرد. حالا رکورد صدرنشینی، آن هم برای یک هفته تمام و فقط برای انتشار قسمت اول در دست این انیمه جذاب است. علاوه بر این، موزیک ویدیو آغازین این انیمه با کسب رتبه اول در سایت Billboard Global 200 به یک موفقیت تجاری بزرگ دست یافت. تک آهنگ این انیمه در اتفاقی نادر، از آثار خوانندگانی همچون سلنا گومز، تیلور سوئیفت و مایلی سایرس پیشی گرفت و توانست به اولین آهنگ ژاپنی تبدیل شود، که چنین نقطه عطفی را تجربه کرده است. قبل از این‌که وارد بحث داستان انیمه شویم بد نیست بدانید برای تماشای این انیمه می‌توانید بدون نیاز به خرید اشتراک، به این لینک بروید. ()

سلبریتی معروف در یک بیمارستان مرموز

حالا بد نیست کمی هم از داستان این انیمه برای‌تان بگوییم. اول از ژانر شروع کنیم که ماجراجویانه، مدرسه‌ای، جنایی است. داستان «ستاره من» در یک بیمارستان روستایی آغاز می‌شود. بیمارستانی که آهسته آهسته 3 شخصیت اصلی داستان را گرد هم می‌آورد. دخترک کم سن و سالی که روزهای پایانی عمرش را می‌گذراند؛ دکتری که پزشک مخصوص او است و خواننده معروفی که به طور مشترک، سلبریتی شماره یک آقای دکتر و دخترک بیمار است. آی آیدول آدم معروفی است که برای به دنیا آوردن دو قلوهای ناخواسته‌ و همچنین مخفی نگه داشتن راز بارداریش به روستا آمده. همان شبی که آی زایمان می‌کند؛ در همان بیمارستان، دو طرفدار دوآتشه او از دنیا می‌روند. دخترک هم با شدت یافتن بیماری‌اش می‌میرد و دکتر را شخصی ناشناس در تاریکی شبانه روستا به قتل می‌رساند. حالا با توجه به ژانر داستان، می‌توانید حدس بزنید این دو نفر کجا و چگونه دوباره به این دنیا باز می‌گردند؟ 
فصل اول انیمه موفق «ستاره من» در 10 قسمت پخش شده که بدون نیاز به خرید اشتراک و با اینترنت همراه می‌توانید از لینک زیر تماشایش کنید.

>>>

اگر از این سریال خوشتان آمد، این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

1402/03/20 - 22:00

1402/03/31 - 22:00

1402/03/29 - 21:00




.

.

.

.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط