شنبه 07 مهر 1403 - 14:51

کد خبر 644574

شنبه 07 مهر 1403 - 12:48:50


همستر کامبت پس از ایردراپ، نقشه راه آینده خود را اعلام کرد


دیجیاتو/ در نقشه راه جدید همستر کامبت، شاهد گنجاندن عناصر جدیدی مانند NFT در بازی هستیم.

روز پنجشنبه، 43 درصد از کاربران واجد شرایط همستر کامبت توکن‌های خود را دریافت کردند، اکنون این بازی رمزارزی نقشه راه خود را پس از این ایردراپ جنجالی، اعلام کرده است. یکی از برنامه‌های آینده همستر کامبت گنجاندن عناصر جدیدی مانند NFT در بازی است.

پس از ایردراپ بحث‌برانگیز روز پنج‌شنبه، همستر کامبت اکنون نقشه راه خود را به‌روز کرده است؛ تیم همستر بر گسترش یکپارچگی بازی‌های درون‌برنامه‌ای خود تمرکز می‌کند و حتی عناصر مرسوم Web3 مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به برنامه‌های آتی خود اضافه خواهد کرد.

نقشه راه همستر کامبت پس از ایردراپ

در نقشه راه به‌روزشده همستر کامبت، جزئیات بیشتری درباره برنامه‌های این بازی تا قبل از تابستان سال 2025 مشخص شده است. یکی از اقدامات تیم همستر، دسترسی بیشتر این پلتفرم در خارج از Web3 و «ادغام سیستم‌های پرداخت خارجی در بازی» است.

همچنین برای ماه‌های نوامبر و دسامبر 2024، یعنی پس از شروع فصل دوم، تیم همستر راه‌اندازی اولین محتواهای مختلف از توسعه‌دهندگان خارجی در اکوسیستم همستر کمبت را برنامه‌ریزی کرده است. البته پیش‌ازاین همستر به این مورد اشاره کرده بود و اظهار داشت که با شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی رمزارزی برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار همکاری خواهد کرد. همچنین یک سیستم تبلیغاتی قابل‌فروش درون این بازی در نظر گرفته شده است.

برای سال 2025، همستر کامبت انتظار دارد دو بازی بزرگ درون‌برنامه‌ای با همکاری دیگر شرکت‌ها عرضه کند. همچنین یک مارکت‌پلیس داخلی NFT و راه‌اندازی بازی‌های دسکتاپ برنامه‌ریزی شده است.

با‌این‌حال، با توجه به اینکه برخی از کاربران می‌گویند که توزیع توکن همستر «بدترین ایردراپ تاریخ» بوده است، باید دید که آیا این تیم می‌تواند این اهداف را محقق کند یا خیر. توکن HMSTER در اولین روز معاملاتی خود 30 درصد کاهش داشت و به ارزش بازار 560 میلیون دلاری رسید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط