شنبه 07 مهر 1403 - 16:57

کد خبر 644696

شنبه 07 مهر 1403 - 14:23:24


ورزشکاران مدال‌آور آسیایی و جهانی گلستان تجلیل شدند


ایرنا/ ۱۰۰ ورزشکار، مربی و داور گلستانی که در یک‌سال گذشته موفق به کسب افتخار و مدال در مسابقات پارآالمپیک، جهانی، آسیایی و پارآسیایی شده بودند تجلیل شدند.

قاسمعلی برزمینی، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این مراسم اظهار امیدواری کرد، روند رو به رشد ورزشکاران این استان در رشته‌های گوناگون و مدال‌آوری در رویدادهای معتبر همچنان ادامه پیدا کند.

وی اظهار کرد: ورزشکاران گلستان در ۴۱ رشته از مجموع ۵۰ رشته ورزشی فعال کشور، صاحب مدال در مسابقات برون مرزی هستند که با توجه به زیرساخت‌های فراهم‌شده می‌توان انتظار موفقیت بیشتر از آنان در رویدادهای معتبر داشت.

وی افزایش سه برابری بودجه عمرانی ورزش گلستان و بهره‌یری از آن برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام را یکی از دلایل موفقیت ورزشکاران استان برشمرد و گفت: گلستان طی سال‌های اخیر در مدال‌آوری، دعوت‌شدگان به تیم ملی و تعداد ورزشکاران سازمان یافته روند روبه‌رشد را تجربه کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی هم در این مراسم گفت: کسب چهار سهمیه المپیک که در پاریس رخ داد، جهش بزرگی برای نمایش پیشرفت این فدراسیون و ورزش پرمدال تیراندازی بود.

مرتضی قربانی اظهار کرد: فدراسیون را در سال ۱۴۰۱ با ۳۲۰ میلیارد ریال بدهی تحویل گرفتیم اما با کمک اعضای فدراسوین و آن را به صفر رساندیم.

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: نخبگان ورزش، قهرمانان و مدال‌آوران، سفیران ملت ایران در عرصه‌های مختلف هستند.

علی‌محمد زنگانه گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و مردمداری، از ویژگی‌های ورزشکاران است.

وی خاطرنشان کرد: مدال‌آوری ورزشکاران باعث می‌شود اعتماد به نفس مردم افزایش یافته و بستر شادی و نشاط در جامعه فراهم شود.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط