شنبه 07 مهر 1403 - 16:49

کد خبر 644705

شنبه 07 مهر 1403 - 14:28:19


اتصال ۵ روستای کهگیلویه به شبکه برق


صدا و سیما/ مدیر شبکه برق شهرستان کهگیلویه گفت: روستا‌های نردار سوق، دورق علیرضا، کوه پات، آبریز و برد عسکری به شبکه برق متصل شده اند.

حسین عادلی نسب، مدیر شبکه برق شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: پنج روستای بخش‌های گرمسیری سوق و مرکزی از توابع شهرستان کهگیلویه با ۳۲ میلیارد ریال اعتبار به شبکه برق متصل شده اند.
مدیر شبکه برق شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها هزار و ۴۴۰ متر شبکه متوسط و۶۶ متر شبکه فشار ضعیف اجرا و سه دستگاه ترانس نصب شده است ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها ۳۲ خانوار از مزایای برق بهره‌مند شدند.
وی اضافه کرد: هم اکنون طرح اصلاح و بهسازی روستای کلایه از توابع بخش مرکزی در حال انجام است.
عادلی نسب همچنین از تدوین طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستا‌های شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: طرح اصلاح و بهینه سازی بخش دیشموک برای اجرا به پیمانکار واگذار شده است.
وی ابراز کرد: طرح دو مداره ایستگاه سرپری، دهدشت به دیشموک از طرح‌های مهم در حال اجرای حوزه برق روستایی شهرستان کهگیلویه است.
عادلی نسب خاطرنشان کرد: پایداری شبکه برق ۱۲ هزار خانوار متشکل از ۴۸ هزار نفر مناطق کهگیلویه، چاروسا و دیشموک از مزایای مهم طرح دومداره برق رسانی به ایستگاه سرپری، دهدشت به دیشموک است.
مدیر شبکه برق شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: تاکنون ۴۲۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده و ۸۰۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن نیاز است.
عادلی نسب بیان کرد: هم اکنون ۹۹ درصد از روستا‌های کهگیلویه متشکل از همه روستا‌های بالای پنج خانوار در این شهرستان به شبکه برق متصل هستند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط