سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 16:54

کد خبر 10675

یک‌شنبه 13 فروردین 1402 - 16:39:00


یک میلیون تومان؛ هزینه روزانه هر ورزشکار/ ساعی: سال سخت و شلوغی را در پیش داریم


طرفداری/ رییس فدراسیون تکواندو گفت: از نظر مالی روزهای پر استرسی را پشت سر گذاشتیم اما کنارش نتایج به دست آمده برایمان شیرین بود.
رییس فدراسیون تکواندو درباره شرایط این رشته در سالی که گذشت و سال پیش رو صحبت کرد.

تکواندو روزهای پر فراز نشیبی را در سال 1401 سپری کرد. عملکرد ضعیف در مسابقات قهرمانی جهان و تغییر در کادر فنی از جمله مهمترین اتفاقات بود. از سوی دیگر هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو چالش‌های زیادی با وزارت ورزش و جوانان بر سر تخصیص بودجه داشت.

او حالا درباره سال گذشته و البته برنامه‌های پیش رو صحبت کرده است.


هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در خصوص ارزیابی خود از سال 1401 اظهار داشت:
 فکر می‌ کنم سالی که سپری شد یکی از پرکارترین سال های تاریخ تکواندو بود. رویدادهای زیادی داشتیم، اعزام های بالایی داشتیم و حتی در کشورمان میزبانی رویداد بین المللی هم بودیم.
وی افزود:
در مقطعی 200 ورزشکار را در اردوهایمان داشتیم و هر ورزشکار روزی یک میلیون تومان هزینه دارد. از نظر مالی روزهای پر استرسی را پشت سر گذاشتیم اما کنارش نتایج به دست آمده برایمان شیرین بود.
رییس فدراسیون در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات فدراسیون با وزارت ورزش حل شده، گفت:

 ما در روزهای پایانی سال جلسه خوبی با وزیر ورزش داشتیم و خروجی جلسه به گونه ای بود که خیلی از مشکلات ما برطرف شد اما در ادامه آن اتفاقات برای حمید سجادی رخ داد که البته شکر خدا شرایط شان هر روز بهتر می شود. امیدوارم که در سال جدید نیز حمایت های وزارت ورزش و جوانان از این رشته ادامه دار باشد و بتوانیم روزهای بهتری را برای تکواندو رقم بزنیم.
ساعی که با برنا صحبت کرده، تاکید کرد:

 سال سخت و شلوغی را در پیش داریم. بازی های آسیایی، گرند اسلم، گرند پری و مسابقات جهانی همه از رویدادهای حساسی هستند که باید حضور موفقی در آنها داشته باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط