دوشنبه 02 مهر 1403 - 08:46

کد خبر 11571

دوشنبه 14 فروردین 1402 - 14:42:00


اتصال ۷۰ نانوایی استان مرکزی به «نهضت احیای نان کامل»


ایسنا/ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۷۰ نانوایی در سطح استان در طرح "نهضت احیای نان کامل" شرکت کرده اند و نان کامل را با آرد کامل عرضه می کنند.

غلامرضا ملکی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه در سطح استان مرکزی تعداد نانوایی هایی که به طرح "نهضت احیای نان کامل" افزوده می شوند در حال افزایش است و استقبال خوبی از این اقدام صورت گرفته است.
وی افزود: در حال حاضر ۷۰ نانوایی در سطح استان در این طرح شرکت کرده اند و نان کامل را با آرد کامل عرضه می کنند.
ملکی ادامه داد: نهضت احیای نان کامل در استان مرکزی آغاز و به عنوان یک اقدام شاخص در سطح کشور مطرح شده و اقدامات آن در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا ایجاد زیرساخت های لازم برای نانوایی ها برای اتصال به این طرح و توزیع نان کامل و اطلاع رسانی به مردم و مصرف کنندگان نان کامل انجام می شود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی تصریح کرد: مردم استان نیز خوشبختانه به خرید نان کامل رغبت نشان داده اند و در حال خرید هستند و این مهم در سطح نانوایی ها و خریدها مشاهده می شود.
ملکی بیان کرد: مقرر شده کمیته های تخصصی در خصوص تولید محتوا و اطلاع رسانی فعال تر شوند و اطلاع رسانی در این حوزه به صورت موضوعی و مستمر انجام شود، لذا تصمیم گرفته شد که در سطح استان پویش های مربوط به نان کامل راه اندازی و از ظرفیت نهادهای مختلف از جمله دهیاری ها و شهرداری ها و ... استفاده شود تا در حد امکان مزایای نان کامل به مردم معرفی شود تا بتوان با عرضه بیشتر این نوع نان سلامتی مردم را افزایش داد و لزوم مصرف این نان به یک باور عمومی در سطح استان تبدیل شود.

ملکی تاکید کرد: لیست نانوایی های شرکت کننده در این طرح در سایت‌ اداره کل غله بارگذاری می شود و از طریق فضای مجازی نیز منتشر خواهد شد، همچنین شماره ۳۱۳۱۱۳۳ با پیش شماره ۰۸۶۳ برای اطلاع رسانی و پاسخ به سوالات آماده پاسخگویی است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط