چهارشنبه 04 مهر 1403 - 08:55

کد خبر 11948

دوشنبه 14 فروردین 1402 - 20:35:00


امور شخصی و متفرقه ارجح بر پست سازمانی


طرفداری/معاونین سجادی به جای وظایف محوله، در شبکه های اجتماعی هوایی می زنند. دو معاون وزیر ورزش این روزها فعالیت ویژه ای در شبکه های اجتماعی دارند.
به نظر می رسد که در وزارت ورزش و جوانان هوایی زدن در شبکه های اجتماعی جای اظهار نظر رسمی و انجام وظایف محوله را در دستور کار قرار داده اند. وحید یامین پور معاونت پرحاشیه و جنجالی جوانان وزارت ورزش و سینا کلهر معاونت فرهنگی و ورزش همگانی به جای رسیدگی به امور جاری ورزش و جوانان و پاسخگویی رسمی به افکار عمومی، در شبکه اجتماعی توییتر فعالیت پررنگی دارند و ترجیح می دهند تا آنجا مکنونات و منویات خود را بیان کنند. این دو به اندازه ای در توییتر فعالند که برخی ها به کنایه می گویند معاونت ورزش در توییتر را بر عهده گرفته اند!
در همین راستا سینا کلهر معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در توییتی عجیب در واکنش به اتفاقات اخیر جامعه نوشت:
دست و زبان هر کسی که می گوید جامعه را دو قطبی نکنید باید بوسید. اما قوانین جامعه  تابع خوشایند یا بد آیند ما نیست. وحدت اجتماعی جاده یک طرفه نیست که در آن یک گروه هر کاری خواستند انجام دهند و گروه مقابل را به خاطر دوقطبی نشدن جامعه دعوت به سکوت کنیم.
پیش از این وحید یامین پور در انتقاد از انتخاب رحمان رضایی به عنوان مربی تیم ملی و دستیار امیر قلعه نویی توییتی تند و تیز انجام داده بود که منجر به برکناری رضایی شد. او در توئیتی با انتشار اظهارنظرات اخیر رحمان رضایی در اتفاقات چندماه گذشته ایران حمله تندی به رضایی کرده و نوشته بود:
ایشون به عنوان مربی تیم ملی فوتبال انتخاب شدند! به نظر شما به کسی که چنین وقیحانه به جمهوری اسلامی اهانت می‌کند می‌توان اعتماد کرد که زیر پرچم مقدس صادقانه خدمت کند؟! مسئولان فدراسیون فوتبال اگر از خرج کردن ۲۰هزار دلار پاداش جام جهانی فارغ شدند به سوال فوق پاسخی بدهند.

ظاهرا امور متفرقه جای فعالیت های رسمی این معاون وزارت ورزش را گرفته. معاونت فرهنگی و ورزش همگانی تمام انرژی و تمرکز خود را معطوف مسابقات بی خاصیت مینی فوتبال کرده تا به نوعی از سوی منتقدین لقب معاونت مینی فوتبال را بگیرد!
یامین پور نیز اخیرا مجری برنامه ای مذهبی در صداوسیما شده و عجیب اینکه وقتی با انتقادات مردم و به ویژه کاربران توییتر مواجه شده، پاسخی عجیبی داده و گفته: دوست دارم!
این نشان می دهد معاونین وزیر ورزش دنبال مسایل غیر از حوزه فعالیت خودشان هستند و امور شخصی را بر وظابق محوله ارجح می دانند و به اندازه ای وقت دارند که در توییتر و اینستاگرام و یا همانطور که یامین پور گفته چون دلشان می خواهد در تلویزیون به اجرای برنامه بپردازند!


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط