چهارشنبه 04 مهر 1403 - 12:51

کد خبر 12322

سه‌شنبه 15 فروردین 1402 - 09:13:00


ساختمان به جای باقی مانده پول محبی!


ورزش 3/ مدیرعامل باشگاه استقلال از پیشنهاد دریافت ساختمان به جای باقی مانده پول انتقال محمد محبی خبر داد.
 
علی فتح‌الله‌زاده در زمان گفت‌وگوی تلفنی با روزبه چشمی در برنامه فوتبال برتر، به یکباره بحث را عوض کرد و درباره باقی مانده پول جابه‌جا شده در پرونده رضایت‌نامه محمد محبی و سانتا کلارا صحبتی انجام داد و از مخالفت رئیس سازمان خصوصی‌سازی در این باره گفت.

فتح‌الله‌زاده در این باره عنوان کرد: «الان به من می‌گویند قضیه این زمین چه چیزی است؟ موضوع این است که فلان آقا به ما بدهی داشته و پولش را نمی‌داده یا طول می‌کشید پرداخت کند. به همین دلیل گفتم دو بازیکن یک ساختمان را ببینند تا اگر خوب بود، ما بجای طلب، آن ساختمان‌ها را برداریم و از پول خودمان(باقی مانده انتقال محمد محبی) حساب کنیم.»

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: «یک آپارتمان بود که بجای طلب ۱۴۰ هزار دلاری، می‌خواستیم آن را برداریم تا طلب‌مان تسویه شود. الان هم شما(قربان‌زاده) می‌گویید نمی‌شود، ما هم می‌گوییم پس صبر می‌کنیم تا خود پول برگردد.»

 
فتح‌الله‌زاده اضافه کرد: «دو سال دیگر صبر می‌کنیم تا پول بیاید. اسناد ماندن و گیر کردن پول در اروپا را (برای انتقال محبی) می‌دهم تا مشخص شود. اسنادش موجود است و به شما(میثاقی) خواهم داد. صرافی ما وکیل گرفته و به دنبال پول خود است.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط