یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 21:06

کد خبر 13909

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 13:42:00


کار سخت حقیقی مقابل رفقای ملی‌پوش


ورزش 3/ دروازه‌بان نساجی که علیرغم نمایش موفق برابر گل‌گهر در نهایت نتوانست شرایط برای کسب نتیجه را شکل دهد، اکنون آماده جدال با فولاد خوزستان شده است.
 
علیرضا حقیقی علیرغم شکست نساجی در دیدار سخت مقابل گل‌گهر سیرجان با چند واکنش موفق مانع از باخت پرگل تیمش در این جدال شد.

دروازه‌بان باتجربه نساجی در این بازی بارها با سیو‌های خود به دنبال این بود تا مانع از کامیابی مهاجمان حریف شود اما تلاش او در نهایت نتیجه نداد و گل‌گهری‌ها با قدرت تهاجمی بالای خود توانستند از این بازی با برد خارج شوند.

حقیقی اکنون با نساجی راهی اهواز شده تا در دیداری سخت‌تر برای علیرضا منصوریان و تیمش قرار گیرد. فولاد بعد از پیروزی خارج از خانه هفته کذشته برابر پیکان، امید زیادی دارد تا از این بازی نیز دست پر خارج شود و این مساله کار علیرضا حقیقی را سخت‌تر نیز خواهد کرد.

حقیقی که در دوره حضور در تیم ملی با اشکان دژاگه بازیکن کنونی فولاد خوزستان هم‌تیمی بود، باید دید از این دیدار به چه شکل خارج خواهد شد و اینبار قادر خواهند بود به نتیجه مدنظر دست یابند یا ستاره‌های فولاد مانع از کسب اولین پیروزی نیم فصل دوم این تیم خواهند شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط