یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 22:53

کد خبر 637679

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 14:22:52


غفاری: پیشنهاد ما برای دربی 8 هزار بلیت است و شاید کمتر شود


فارس/رئیس هیات فوتبال استان مرکزی توضیحاتی را در خصوص بلیت فروشی دربی تهران ارائه کرد.
 محمدرضا غفاری درخصوص برگزاری دربی تهران در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک و تقسیم بندی تماشاگران در این ورزشگاه 12 هزار نفری، اظهار داشت: امروز به همراه مسئولان یگان ویژه جانمایی را انجام دادیم. قرار است هواداران استقلال از پشت نیمکت خودشان بنشینند و یک سمت ورزشگاه را پر کنند. هواداران پرسپولیس نیز از پشت نیمکت خودشان حضور داشته باشند. مانند آنچه که در استادیوم آزادی اجرا می‌شد. فردا در جلسه‌ای که نماینده سازمان لیگ نیز حضور خواهد داشت، تقسیم بندی تماشاگران مشخص می‌شود.
رئیس هیات فوتبال استان مرکزی درمورد اینکه چه تعداد بلیت فروخته می‌شود، گفت: سامانه بلیت فروشی را استقلال چون میزبان است باز می‌کند. در جلسه فردا اعلام می‌شود که تعداد بلیت‌ها و تقسیم بندی آن به چه مقدار باشد.
وی درمورد اینکه گفته می‌شود 8 هزار بلیت برای این مسابقه فروخته خواهد شد، عنوان کرد: این صحبت اولیه است و تعداد دقیق آن فردا مشخص می‌شود. ممکن است فردا در هماهنگی با سازمان لیگ و پلیس، با توجه به وضع فیزیکی ورزشگاه بلیت فروشی کمتر شود.
غفاری درمورد اینکه آیا جایگاهی برای حضور بانوان در نظر گرفته شده، گفت: باید ببینند در این ظرفیت می‌توان جایگاه بانوان و همچنین گیت‌های مخصوص برای آن‌ها در نظر گرفت یا نه، برای همه این مسائل در جلسه فردا تصمیم گیری خواهد شد.
وی درخصوص اینکه آیا ممکن است در مورد افزایش بلیت فروشی به مقدار حداکثر گنجایش ورزشگاه تصمیم گیری شود، اظهار داشت: تجربه می‌گوید بهتر است هیچ وقت حداکثر گنجایش استفاده نشود مگر اینکه ورزشگاه خیلی بزرگ باشد. وضع ورزشگاه را همه می‌دانیم. این ورزشگاه به صورت حرفی 12 هزار نفر گنجایش دارد و از این مقدار کمتر است. نظر پیشنهادی ما 8 هزار بلیت بود و اگر کمتر هم شد بهتر است. باید ببینیم در جلسه فردا چه تصمیمی گرفته خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط