جمعه 30 شهریور 1403 - 06:05

کد خبر 14201

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 17:33:00


استاندار: با بی‌حجابی سازمان‌یافته در بوشهر برخورد قانونی شود


صدا و سیما/ استاندار بوشهر ضمن تاکید بر فرهنگ سازی اهمیت حجاب از سوی دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی، گفت: با بی‌حجابی سازمان یافته و مدیریت شده برخورد قانونی شود.

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر اظهار کرد: هر گونه سهل‌انگاری در برخورد با بی‌حجابی سازمان یافته و مدیریت شده قابل قبول نیست و با توجه به اینکه مقابله با پدیده بی‌حجابی به مطالبه عمومی تبدیل شده، رعایت نکردن ناآگاهانه آن از سوی عده‌ای محدود نگرانی آحاد جامعه و متدینین را به همراه داشته است.

وی افزود: نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی دولتی و مردمی همچنین فعالان رسانه و فضای مجازی، صدا وسیمای استان، مطبوعات نوشتاری و صاحبان قلم برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب همت کرده و توطئه دشمن برای گسترش بی عفتی و فروپاشی نظام خانواده را تبیین کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: خانواده‌ها همواره از فرزندان خود در مقابل اقدام بدخواهان مراقبت کرده و از پوشش و حجاب آن‌ها مواظبت کنند. بدیهی است که بزرگان هر قوم از هرکسی برای هدایت و ارشاد خانواده خود موثرتر هستند؛ از پدران و مادران گرامی درخواست می‌شود که از خانواده و فرزندان خود صیانت کنند.

وی در ادامه گفت: از اصناف، بازاریان و کسبه محترم تقاضا دارم نسبت به اِعمال مدیریت بر سلامت فضای کسب و کار نظارت کرده، از اقدامات خلاف عفت عمومی پیشگیری و وظایف قانونی خود را در این مورد به نحو شایسته انجام دهند.

محمدی‌زاده تاکید کرد: دستگاه قضایی و ضابطین آن به‌ویژه فراجای استان با تاکید بر اجرای قانون در مورد افرادی که به صورت سازمان یافته یا عامدانه اقدام به کشف حجاب کرده و یا دستگاه‌هایی که در انجام وظیفه قانونی خود کوتاهی می‌کنند، اقدامات لازم را به عمل آورند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط