جمعه 30 شهریور 1403 - 03:18

کد خبر 635350

جمعه 30 شهریور 1403 - 01:19:20


تراشتگن: من و گارسیا مقصر باخت هستیم!


ورزش 3/آندره تراشتگن، کاپیتان بارسلونا، می‌گوید در اخراج اریک گارسیا مقابل موناکو، خود این بازیکن نیز مقصر بوده است!تراشتگن: من و گارسیا مقصر باخت هستیم!

بارسلونا در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در مقابل موناکو قرار گرفت و اولین شکست فصلش را تجربه کرد. این تیم پیش از این در لالیگا هفته‌های خوبی را سپری کرده بود و در صدر جدول قرار دارد.

در ابتدای این بازی مارک آندره تراشتگن با پاسی خطرناک اریک گارسیا را صاحب توپ کرد اما او تحت فشار مجبور به خطا شد که در نهایت منجر به این شد که داور با کارت قرمز او را از زمین بازی اخراج کند.

در ادامه بارسا با اینکه گل اول را دریافت کرد، موفق شد بازی را مساوی کند اما در نهایت در نیمه دوم موناکو گل دوم را زد و سه امتیاز بازی را کسب کرد.

پس از پایان بازی تراشتگن درباره شکست تیمش گفت:«باخت دردناکی بود. آن اخراج تیم را به لبه پرتگاه برد و نتوانستیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم.»

او درباره اینکه بین او و گارسیا چه کسی مقصر اخراج است، گفت:«من و اریک، همدیگر را خوب درک نکردیم. به نظرم هر دو مقصر بودیم. من برای اریک احساس بدی دارم. نباید این اتفاق برای ما رخ می‌داد، اما فوتبال همین است. ما با ۱۰ نفر خوب کار کردیم اما در نهایت نتوانستیم امتیازی به دست بیاوریم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط