جمعه 30 شهریور 1403 - 06:31

کد خبر 14335

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 20:07:00


آذربایجان‌غربی مهیای برگزاری باشکوه روز قدس


صدا و سیما/ راهپیمایی روز جهانی قدس در ارومیه در مسیر میدان ولایت فقیه (مرکز) - خیابان منتظری - میدان دفاع مقدس و مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مردم استان آماده برگزاری پرشکوه این روز هستند و انزجار خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی ابراز خواهند کرد.

آقایی با بیان اینکه روز قدس نشانگر نگاه هوشمندانه، حکیمانه و راهبردی امام راحل بود، ادامه داد: با توجه به توطئه‌های صهیونیست ها در همه جهان، نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس امروز مورد قبول جهانیان قرار گرفته و به اهمیت آن اعتراف می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی شعار محوری روز جهانی قدس امسال را «فلسطین محور وحدت جهان اسلام و قدس در آستانه آزادی» عنوان کرد و گفت: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان، استفاده از ظرفیت حسینیه ها و مساجد برای تبیین مساله فلسطین و تاکید روحانیان در بیانات خود به موضوع روزجهانی قدس و فلسطین در دستور کار قرار گرفته است.

آقایی تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در ارومیه مرکز آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور ۲۵ فروردین ماه از محل میدان ولایت فقیه (مرکز) به سمت خیابان منتظری - میدان دفاع مقدس و از آنجا به سمت مصلای امام خمینی (ره) خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین زمان تجمع در میدان ولایت فقیه ساعت ۱۰:۳۰ و ساعت حرکت ۱۱ خواهد بود.

برپایی غرفه فرهنگی، برگزاری شب شعر، برپایی نمایشگاه های پوستر و نمایشگاه، ساخت کلیپ، راه اندازی غرفه کودکان برای شعار نویسی و برپایی غرفه شمارش معکوس با موضوع نابودی رژیم صهیونیستی از  برنامه های پیشنهادی اعضای حاضر در جلسه برای برگزاری در روز جهانی قدس بود.

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط