شنبه 31 شهریور 1403 - 20:28

کد خبر 14681

پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 - 09:50:00


ناراحتی هافبک بارسا / گل اول رئال نابودمان کرد


ورزش 3/سرجی روبرتو، هافبک بارسلونا، معتقد است که باز شدن دروازه این تیم در لحظات پایانی نیمه اول کار را برای آنها سخت کرده است.
 
بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در نوکمپ میزبان رئال مادرید و با چهار گل برابر این تیم شکست خورد. 

شاگردان ژاوی بازی رفت را با یک گل به سود خودشان به پایان برده و امیدوار بودند که در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان بتوانند بار دیگر حریف قدیمی را شکست دهند و راهی دیدار فینال شوند اما این اتفاق رخ نداد و شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت. 

روبرتو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« گلی که رئال مادرید در پایان نیمه اول به ثمر رساند باعث شد که ما نابود شویم. واقعا حق ما نبود که این گل را بخوریم چون موقعیت‌های خیلی زیادی خلق کرده بودیم. گل دوم در نیمه دوم زمانی زده شد که ما دیگر حتی نتوانستیم بازی خودمان را ارائه کنیم.»

کاپیتان دوم بارسلونا با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه برای تماشای این بازی اظهار داشت:« ما باید از هواداران برای حمایت‌شان تشکر کنیم. این شکست باعث تاسف است. ما می‌خواستیم برای دو جامی که فرصت فتح آنها را داشتیم تلاش کنیم.»

او درباره تاثیر این باخت روی کورس قهرمانی لالیگا اضافه کرد:« ما در لیگ با 12 امتیاز اختلاف در صدر هستیم. اطمینان دارم که این شکست تاثیری روی آن رقابت‌ها نخواهد داشت. ما باید به همین روند ادامه دهیم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط