جمعه 30 شهریور 1403 - 13:05

کد خبر 14866

جمعه 18 فروردین 1402 - 10:00:00


آموزش "صادرات خُرد و فروش چَمِدانی" به ‌‌مشتریان خارجی


بازار/در ماه ها اخیر با کم شدن ارزش پول ملی و بالا رفتن قیمت دلار  احتمالا شما هم به این فکر کردید که چطور میشه درآمد دلاری داشت!  

یکی از راه حل های پر سود "صادرات واردات" است. 
شاید بپرسید با توجه به تحریم های اخیر و شرایط ناپایدار اقتصادی ورود به بازار بین المللی می تونه فکر خوبی باشه یا نه ؟ 
بله ، هنوز هم تجارت بین الملل یکی از بهترین راه های کسب درآمد دلاری است. 
اگر بخواهیم کمی دقیق تر موضوع را بررسی کنیم ؛ وجود تحریم ها باعث شده صنایع های بزرگی مثل خودور سازی دچار بحران شوند. 

به گزارش فردای اقتصاد : زیان سه خودروساز بزرگ کشور در نیم سال اول حدودا 29% بوده است. پس زمانی که از آمارهای منفی و بحران اقتصادی صحبت می شود، منظور اقتصاد کلان است نه کسب و کارهای شخصی... 
مشخص است کسب و کارهای کوچک، تاثیر قابل توجهی در این آمار منفی نخواهند داشت ولی سودآوری خوبی برای شخص صادرکننده یا واردکننده در همین شرایط اقتصادی خواهد داشت!
پس همچنان فرصت برای صاحبان مشاغل کوچک و متوسطی مثل واردکنندگان ذرت، برنج، دانه سویا، گندم، روغن آفتابگردان ، گوشی تلفن همراه و... فراهم است. (این اقلام در فهرست 10 قلم اول کالاهای وارداتی کشور در سال جاری قرار گرفته اند) اما باید توجه داشته باشید که کسب درآمد تنها در صورتی ممکن است که با شناخت نیاز بازار و ارزیابی دقیق پیش بروید.

»»» جهت ورود به عرصه صادرات وارادات و دریافت مشاوره رایگان ، همین حالا عدد 75 را به پیامک کنید «««

شما با داشتن سرمایه اندک هم می توانید تجارت خودتان را شروع کنید و به موفقیت برسید. کافیست برای آموزش خودتان سرمایه گذاری و مسیر اقتصادی هوشمندانه ای انتخاب کنید. اهمیت آموزش اصولی و تخصصی در حوزه صادرات و واردات برای یک تاجر ایرانی دو چندان است. زیرا علاوه بر قوانین پیچیده ی کشورهای مقصد ، موانع دولتی بسیاری بر سر راه تاجران قرار دارد، که در صورت نداشتن مهارت، دانش تخصصی و عدم تسلط بر اصول و قواعد دنیای تجارت با زیان های سنگینی روبرو خواهید شد.

»»» جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، همین حالا عدد 75 را به پیامک کنید «««

به همین منظور موسسه برهان با طراحی دوره "DBA مدیریت صادرات واردات" بزرگترین بازرگانان و تاجران کشور را دور هم جمع کرده است. هدف از برگزاری این دوره ارائه راهکارهای عملیاتی به مدیران ، تولیدکننده‌ها و کسانی است که تا به حال تجارت انجام نداده اند (ساده بخوام بگم برای رفع موانع تجاری تا انتهای این مسیر در کنار شما هستند) تا بتوانید با پیش بینی نرخ ارز ، کاربردهای ارزهای دیجیتال و بازاریابی اینترنتی ؛ تحریم‌ها را دور بزنید و از فرصت‌های سودآور حوزه صادرات واردات نهایت استفاده را ببرید.

تازه در پایان این دوره گواهینامه "DBA دکترای مدیریت صادرات واردات" به شما عزیزان اعطا خواهد شد که مورد تایید وزارت علوم ، با امکان ترجمه ، تایید قوه قضائیه ، وزارت امور خارجه و قابلیت استعلام در سامانه VOHEC است.

»»» جهت استفاده از تخفیفات جشنواره عیدانه ، همین حالا عدد 75 را به پیامک کنید «««

برخی از سرفصل ها :
فرایندهای صادرات و واردات
مکاتبات تجاری و قراردادهای بازرگانی
اینکوترمز ۲۰۲۰
روش های پرداخت خارجی و اعتبارات اسنادی
نحوه گشایش اعتبار
نحوه دریافت کارت بازرگانی
اصول حمل و نقل بین المللی
امورگمرکی و مراحل واردات و صادرات
و...

✓ کلاس ها به صورت آنلاین در سراسر کشور برگزار می شود.

شرایط پرداخت اقساط، مشارکت نوشتاری ، صوتی و تصویری، دسترسی به فایل های ضبط شده کلاس و ارائه گواهینامه معتبر جهت مهاجرت از دیگر مزایای این دوره آموزشی است.
پیشنهاد ویژه: از امروز تا 31 فروردین 1402 به مناسبت جشنواره عیدانه ، دوره آنلاین "مدیریت صادرات واردات" 60% تخفیف دارد.

»»» پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا عدد 75 را به پیامک کنید تا با دریافت 15 دقیقه مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه به جمع تجار بین المللی بپیوندید «««


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط