جمعه 30 شهریور 1403 - 06:09

کد خبر 16119

جمعه 18 فروردین 1402 - 17:00:00


کاله مازندران به روال خوب مسابقات برگشت


ایسنا/مازندران سرمربی تیم کاله مازندران پس از پیروزی نخست تیمش درمرحله حذفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر نماینده اراک، از بازگشت شرایط خوب تیمش به روال سابق ابرازخرسندی کرد.
علی آرزومندی روزجمعه در گفت ‌با خبرنگار ایسنا گفت: بازی خوبی را برابر تیم نبوغ اراک به نمایش گذاشتیم و بازیکنان تمرکز لازم را در بازی داشتند.
وی افزود: تعطیلات لیگ به خاطر عید نوروز و وقفه در بازی‌های لیگ، بازیکنان را از شرایط مسابقه دور کرده بود.
سرمربی تیم کاله مازندران ادامه داد، دراین مسابقه هرچه از زمان آن می‌گذشت، بازیکنان کاله در کار تیمی و اجرای برنامه‌های کادرفنی هماهنگ‌تر شده بودند واین هدف مهمی بود که در بازی نخست به آن رسیدیم.
آرزومندی اضافه کرد، امیدوارم این تمرکز وهماهنگی را برای بازی دوم برابر تیم نبوغ حفظ کنیم تا با دو پیروزی روحیه بخش درآمل، به بازی سوم در اراک برویم.
وی همچنین درپاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درخصوص واکنش صبحت‌های سرمربی تیم نبوغ اراک که از داوری مسابقه گلایه‌مند بود، تصریح کرد، برای سرمربی حریف و تیم داوری احترام قائل هستم و به این موارد نمی‌پردازم.

به گزارش ایسنا، تیم کاله مازندران درنخستین بازی خود درمرحله حذفی مسابقات لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم نبوغ اراک بود و در نهایت میهمان خود را با نتیجه ۸۶ بر ۶۷ شکست داد.

دومین بازی دو تیم دراین مرحله از ساعت ۱۹:۳۰ شنبه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار خواهد شد.

تیم کاله مازندران تیم دوم مرحله گروهی درمرحله حذفی باید در پنج مسابقه به مصاف تیم رده هفتمی نبوغ اراک برود.

برنده سه مسابقه از مجموع پنج مسابقه دو تیم در مرحله حذفی در نهایت به جمع چهارم تیم مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط