جمعه 30 شهریور 1403 - 22:48

کد خبر 17231

شنبه 19 فروردین 1402 - 16:26:00


سردار با گل تماشایی دور از بازی حساس


ورزش 3/بایر لورکوزن بدون حضور مهاجم ایرانی خود دیدار مقابل اینتراخت فرانکفورت را آغاز می‌کند.
در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم بوندس لیگا آلمان، تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون را دراختیار دارد، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه بایر آرنا مقابل تیم رده ششمی اینتراخت فرانکفورت قرار می‌گیرد.
سردار آزمون در دیدار هفته گذشته مقابل شالکه از دقیقه ۶۶ وارد زمین شد و توانست سومین گل بایر لورکوزن را در لحظات پایانی با یک ضربه سر استثنایی به ثمر رساند که با وجود این گل هم به ترکیب ابتدایی نرسید و از روی نیمکت امروز برابر اینتراخت فرانکفورت کار را آغاز می‌کند.
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن که طی سه هفته گذشته بوندسلیگا مقابل وردربرمن، بایرن مونیخ و شالکه دور از جمع ۱۱ نفر اصلی بوده و دو بار به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته، امروز هم چنین شرایطی را برابر اینتراخت فرانکفورت تجربه می‌کند و احتمالا دوباره در نیمه دوم فرصت بازی به دست بیاورد.
آزمون در ۱۵ مسابقه این فصل بوندسلیگا آلمان سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و آخرین حضور فیکس خود در ترکیب بایر لورکوزن را در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل فرنس‌واروش مجارستان تجربه کرده بود.
تیم فوتبال بایر لورکوزن با کسب ۴۰ امتیاز در ۲۶ مسابقه اخیرش در رتبه هفتم جدول بوندسلیگا آلمان قرار گرفته که فاصله یک امتیازی با اینتراخت فرانکفورت دارد و امیدوار است با پیروزی برابر این تیم، جایگاهش را در رده ششم بگیرد و صعود یک پله‌ای داشته باشد


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط