جمعه 30 شهریور 1403 - 01:16

کد خبر 1952

پنج‌شنبه 03 فروردین 1402 - 16:28:00


بازی/ Empires & Puzzles: Match-3 RPG؛ درگیری میان نیروهای خیر و شر


آخرین خبر/ Empires & Puzzles: RPG Quest بازی محبوب و سرگرم کننده با بیش از 10 میلیون دانلود و کسب امتیاز 4.4 از 5.0 در سبک بازیهای پازل و فکری از استودیوی بازیسازی Small Giant Games است.

داستان بازی Empires & Puzzles: RPG Quest از این قرار است که صلح و آرامش از سرزمین کارِمدل رخت بر بسته است. اژادر و هیولاها در جای جای این سرزمین جولان می‌دهند؛ سرزمینی که زمانی مردمانش در آزادی کامل زندگی می‌کردند! نیروهای خیر و شر؛ روز و شب با هم درگیرند و در این میان ارباب تاریکی ها از راه می رسد و شرایط را به نفع نیروهای شر تغییر می دهد! نیروهای خیر به قلعه ای مستحکم بر بالای یک کوهستان پناه می برند , اینجا آخرین پایگاه نیروهای خیر است و حالا شما به فرماندهی این نیروها برگزیده شده اید تا بار دیگر نیروهای شر را شکست دهید و صلح و آرامش را به سرزمین کارمدل بازگردانید؛ آیا توانایی این کار را دارید؟! بازی Empires & Puzzles: RPG Quest دو سبک پازل و نقش محور را در هم آمیخته است و در ان شما باید با کنار هم قرار دادن آیتم های مشابه و همچنین انتخاب قهرمانان قوی دشمنان و نیروهای شر را از بین ببرید و شکست شان دهید تا بتوانید از ماموریتی به ماموریت دیگر صعود کنید و به هدف نهایی برسید!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 173 مگابایت

لینک دانلود برای و

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط