یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 14:53

کد خبر 20405

سه‌شنبه 22 فروردین 1402 - 11:57:00


ماتا: معلوم نیست ساپینتو فصل بعد بماند!


ورزش 3/ دستیار ریکاردو ساپینتو با تکذیب ادعای مدیرعامل آلومینیوم، گفت که سرمربی پرتغالی استقلال درخواستی مبنی بر پیوستن زاپاتا به این تیم نداشته است.
 یک روز پس از برگزاری دیدار استقلال و آلومینیوم که با پیروزی یک بر صفر آبی ها همراه شد، مجمد رجائیان مدیرعامل اراکی ها در گفتگویی که با یکی از خبرگزاری ها داشت، ادعاهای جنجالی و البته عجیبی را در مورد سرمربی آبی های پایتخت مطرح کرد.
رجائیان که ابتدا بحث برخورد بطری آب به ریکاردو ساپینتو را به چالش کشیده بود، در پایان این گفتگو صحبت های عجیبی را مطرح کرد. او گفت: مدیران استقلال می‌خواهند ساپینتو را فردی علمی، منطقی و قانونمدار نشان دهند، اما او زمانی که هانسل زاپاتا می‌خواست از زمین خارج شود، در گوشش گفت که فصل بعد به تیمی قول ندهد و برای استقلال بازی کند.
این مسئله با واکنش باشگاه استقلال مواجه شد و روی ماتا دستیار اول ساپینتو در گفتگو با رسانه رسمی آبی ها، پاسخ صحبت های مدیرعامل آلومینیوم را داد. او در بخشی از صحبت هایش ضمن تکذیب ادعای رجائیان گفت که ماندن یا نماندن آنها برای فصل بعد هنوز مشخص نیست.
* ساپینتو به زاپاتا گفت خدا را شکر که تعویض شدی
مربی استقلال در پاسخ به این سوال که مدیرعامل آلومینویم گفته ساپینتو به بازیکن این تیم، پیشنهاد حضور در استقلال را داده، گفت: این کاملا نادرست است. در طول بازی، حتما همه دیدند و من هم دیدم که بازیکن آن‌ها لب خط سمت سرمربی ما آمد و گفت: من عذرخواهی می‌کنم که یک وسیله ای سمت شما پرت کردند و امیدوارم اتفاقی برای شما نیفتاده باشد و ساپینتو هم از این صحبت او تشکر کرد. بعد هم زمانی که تعویض میشد، سرمربی ما به او گفت خدا را شکر که تعویض شدی، چون بازیکن خوب و خطرناکی هستی و عملکرد خوبی داشتی.

* خودمان هم نمی دانیم در آینده اینجا هستیم یا نه
در آنالیزهای قبل از مسابقه هم دیده بودیم که بازیکن خوبی است و می‌تواند خطرناک باشد. او هم بسیار خوب  صحبت کرد. من هم روی نیمکت همین حرف را زدم و از تعویض او خوشحال شدم. نمی‌دانم سایر حرف‌ها از کجا آمده است. شاید ایشان شرایط و سختی‌های ما را نمیداند و ما هم از حالا شرایط فصل آینده را نمی‌دانیم و در مورد آینده چیزی مشخص و قطعی نیست که خودمان اینجا هستیم یا نه.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط