جمعه 30 شهریور 1403 - 07:42

کد خبر 214

سه‌شنبه 01 فروردین 1402 - 10:01:00


رئیسی: روزی نیست که از معیشت مردم در رنج نباشم


آخرین خبر/ رئیس جمهور گفت: روزی نیست که از سختی‌های زندگی و معیشت مردم به ویژه قشرهای ضعیف در رنج نباشم.

رئیسی در  بخشی از پیام نوروزی۱۴۰۲ گفت: توفیقاتی که با آنها اشاره کردم با پشتیبانی و اعتماد شما حاصل شد. بیان این موفقیت‌ها به معنی نبود مشکل نیست.من به عنوان خادم شما روزی نیست که از سختی‌های زندگی و معیشت مردم به ویژه قشرهای ضعیف در رنج نباشم. برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است.

رئیس جمهور گفت: اگر فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا بشود.

برنامه دولت، زمینه‌سازی برای مشارکت پُر شور مردم و تشکیل مجلس قوی است. دولت به هیچ جناحی وابستگی ندارد.

رئیس جمهور گفت: وعده دولت در زمینه اشتغال محقق شد. بخش تولید، رشد ۹ ماهه به ۳.۷ درصد رسید در بخش اشتغال، نرخ بیکاری به عدد ۸.۲ درصد رسید که کمترین میزان در سالهای اخیر است.

رییس‌جمهور گفت: در سال اول دولت، چند اتفاق مهم رقم خورد: «۱. شکست پروژه تحریم»، «۲. بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی» و «۳. افزایش اعتماد عمومی مردم». 

رئیسی ادامه داد: اغتشاشات مسئله کوچکی نبود، محصول طراحی‌های دشمنان ایران بود که تقریباً در یک سالگی دولت کلید خورد. پروژه تحریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق دولت و با پشتوانه اعتماد و همراهی مردم شکست خورد. یکی از نقاط اوجِ تبلور اعتماد مردم و دولت، مقطع مردمی‌سازی یارانه‌ها در اجرای قانون مجلس یعنی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط