دوشنبه 02 مهر 1403 - 11:56

کد خبر 28881

چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 15:54:00


قیمت روز خودرو چهارشنبه ۳۰ فروردین – بازاری که از تب‌و‌تاب افتاد


بازار/بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو در سایت همراه مکانیک، امروز چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۴۰۲ خودرو‌های داخلی و چینی در بیشتر مدل‌ها با کمترین نوسانات قیمتی همراه بوده‌اند. در ادامه جدول قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای داخلی و چینی را مشاهده می‌کنید.
برای دیدن لیست کامل قیمت روز خودرو برای تمام مدل‌ها، می‌توانید از ابزار همراه مکانیک استفاده کنید.

 طبق گزارش همراه مکانیک، بررسی قیمت ها در بازار خودرو نشان می‌دهد کاهش قیمت در محصولات ایران خودرو، بیش‌از خودروهای دیگر بازار بوده است. به شکلی که دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ با ۲ درصد کاهش قیمت نسبت‌به روز گذشته با قیمت ۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.
هاچ بک پرطرفدار ایران خودرو، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم امروز به قیمت ۸۹۵ میلیون تومان رسیده است. پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.
هرچند که قیمت‌ها در بازار خودرو دچار کاهش شده، اما تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ را در حال حاضر به کمتر از ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان نمی‌توان یافت.

 در بحث قیمت روز خودروهای سایپا باید به تیبا ۲ EX مدل ۱۴۰۱ اشاره کنیم، این خودرو امروز برچسب قیمتی ۴۱۳ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.
ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم در بازار امروز به قیمت ۴۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم که افت قیمت به نسبت بیشتری را در روزهای گذشته تجربه کرده است، امروز به ارزش ۷۴۵ میلیون تومان در بازار موجود است.
برای مشاهده لیست کامل می‌توانید روی لینک کلیک کرده و آخرین قیمت صفر خودروهای داخلی برای تمام مدل‌ها را مشاهده کنید.
در ادامه جدول قیمت روز خودروهای چینی را مشاهده می‌کنید:


 در بازار خودروهای چینی، دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۱ بهمن خودرو که در روزهای گذشته افزایش نجومی قیمت را تجربه کرده بود، امروز با مقداری کاهش به قیمت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.
سدان مدیران خودرو، چری آریزو ۵ توربو اتومات مدل ۱۴۰۱ هم امروز به قیمت ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بازار موجود است.
هایما S7 توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ که در روز گذشته ۱ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان قیمت خورده بود، امروز با مقداری افت قیمت به ارزش ۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.
پیش‌بینی بازار خودرو
بازار خودروهای داخلی هم‌زمان با نزدیک شدن عرضه خودروهای ثبت ‌نامی جدید، روند نزولی در پیش گرفته و بعضی از مدل‌ها در بازار آزاد با افت قیمت مواجه شده‌اند. اما با این وجود، هنوز هم قیمت بسیاری از خودروها نسبت‌به هفته گذشته رقم بالاتری را نشان می‌دهند. 
در همین زمینه رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، با افزایش عرضه، قیمت خودرو در بازار کاهش یافت، با توجه به انعقاد قرارداد خودروسازان با مشتریان و آغاز روند تحویل خودروها از امروز کاهش قیمت خودروها در بازار آغاز شده است.
منبع: همراه مکانیک


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط