پنج‌شنبه 05 مهر 1403 - 00:53

کد خبر 299361

دوشنبه 13 آذر 1402 - 21:03:20


روایت علیرضابیگی درباره فرجام شکایت روحانی و آخوندی از وی


بی مقدمه/ در گفتگو با احمد علیرضابیگی نماینده مردم آذربایجان شرقی (آذر شهر / اسکو / تبریز) بیان کننده ماجرای خودرو های شاسی بلند وی دلیل ردصلاحیت خویش را محکومیت اقدام علیه امنیت ملی دانست.

نماینده تبریز با بیان اینکه دادگاه برای وی یک سال حبس در نظر گرفته است بیان داشت: تمام مدارک موضوع خودرو های شاسی بلند را تقدیم هیات رئیسه و مردم کرده ام.
وی ادامه داد: زمانی که آن شرکت معلوم الحال که با امضای دو دختر چوپان واقع در کوهدشت لرستان شکل گرفت با سرمایه 100 هزار تومان این شرکت تشکیل شد.
علیرضابیگی در پاسخ به سوال مجری که چه زمانی این شرکت در چه دوره یا سالی بود اظهارداشت: انعقاد قرارداد در خرداد سال 1400 بود اما اولین دستور در خرداد 1401 اتفاق افتاد و اولین تحویل خودرو ها در همان ایام بود!
وی گفت: در آن ایام ما در حال استیضاح وزیر صمت بوده ایم، بنده میخواهم بدانم چه رابطه ای بین آن خودور ها و وزیر صمت وجود دارد؟ و آن را از هیات رئیسه پرسیدیم.
نماینده مردم تبریز بیان داشت: در فاصله قبل تا بعد استیضاح وزیر صمت قیمت خودرو 207 حدود نیم میلیارد تومان کاهش یافت که نشان می دهد مجلس در استیضاح وزیر صمت به هدف زده است.
علیرضابیگی در پاسخ به سوال مجری که در دوران آقای احمدی نژاد شما پست داشته اید بیان داشت: بله بنده 6 سال استاندار بوده ام و درخصوص شکایت از وی بیان داشت: ما با این سابقه از خدمت آدم دادگاه ندیده نیستیم، آقای روحانی، آخوندی، نوبخت و وزیر کشور تابحال از ما شکایت کرده اند ولی من بالاخره موفق شدم مال از دست رفته را برگردانم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط