سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 14:51

کد خبر 307634

چهارشنبه 22 آذر 1402 - 13:02:03


رئیس جمهور: مشارکت در انتخابات یکی از جلوه‌های مشارکت اجتماعی است


تسنیم/ رئیس جمهور گفت: مشارکت در انتخابات یکی از جلوه‌های مشارکت اجتماعی است، اما لازم است همه وجوه و جلوه‌های این مشارکت در راستای مردمی‌سازی امور و حضور و شرکت مردم در شئون اجتماعی مختلف مورد توجه باشد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تاکید بر اهتمام همه مسئولان به افزایش مشارکت اجتماعی افزود: مشارکت در انتخابات یکی از جلوه‌های مشارکت اجتماعی است، اما لازم است همه وجوه و جلوه‌های این مشارکت در راستای مردمی‌سازی امور و حضور و شرکت مردم در شئون اجتماعی مختلف مورد توجه باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت مسئله پدافند غیرعامل و ضرورت توجه همه مسئولان به رعایت اتقان در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات، بر ضرورت همکاری کامل دستگاه‌ها با سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین بر ضرورت روایت و تبیین دقیق، به‌هنگام و هنرمندانه پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته در دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: مسئول اصلی روایت پیشرفت‌ها و اقدامات در وهله اول خود وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی هستند.

رئیسی همچنین در ابتدای جلسه امروز با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مبانی جامعه‌سازی قرآنی و تلاش برای تعالی و نجات انسان را در مرام و سیره حضرت فاطمه اطهر (س) بسیار برجسته دانست و افزود: از خداوند متعال می‌خواهیم به برکت نام و وجود حضرت زهرا برکات خود را بر ما و امت اسلامی نازل فرموده و پیروزی قطعی و فوری را نصیب مردم مظلوم و مقتدر غزه نماید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط