جمعه 30 شهریور 1403 - 20:01

کد خبر 325830

سه‌شنبه 12 دی 1402 - 12:38:22


روایت الهیان از قولی که رئیسی در نشست با فعالان سیاسی داد


ایرنا/ دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب با بیان اینکه رئیس‌جمهور با سعه‌صدر انتقادات اصلاح‌طلبان را شنید، گفت: او اعلام کرد که ما از نظرات احزاب برای حل مشکلات استقبال می‌کنیم و بیان نظرات در این راستا می‌تواند در قالب خانه احزاب انجام شود.

زهره الهیان دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به نشست شب گذشته احزاب سیاسی با رئیس‌جمهور که در سالن شهید بهشjی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: در این نشست که به دعوت رئیس جمهور از احزاب و شخصیت‌ها از جریانات مختلف سیاسی برگزار شد، مدعوین به صورت شفاف به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

وی اظهار کرد: در این جلسه رئیس جمهور زمان مبسوطی را در اختیار شخصیت‌ها و احزاب دعوت شده به جلسه گذاشت تا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود بپردازند، از این رو عمده زمان جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات احزاب و شخصیت‌های سیاسی گذشت.

دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب با بیان اینکه احزاب سیاسی نیز با شفافیت و صراحت نظرات خود را مطرح کردند و رئیس‌جمهور نیز در این جلسه با سعه صدر نقدها و نظرات را شنیدند و این نشست منجر به صفا و صمیمیتی بین حضار شد، تصریح کرد: ما از آقای رئیسی به خاطر برگزاری این جلسه تشکر کردیم چرا که برگزاری این نشست و نشست‌هایی از این دست به وحدت و انسجام ملی کمک می کند و لازمه برگزاری یک انتخابات پرشور و وجود رقابتی سالم در این انتخابات، وجود وحدت و انسجام ملی است.

الهیان تاکید کرد: دیدگاه آقای رئیس‌جمهور در این جلسه این بود که برگزاری این گونه نشست‌ها استمرار داشته باشد و احزاب و صاحب نظران برای حل مشکلات کشور راهکار بدهند.

وی افزود: نقد آقای رئیسی به بعضی از احزاب این بود که در رسانه‌هایشان صرفا دولت را نقد می کنند و این نگاه، منصفانه‌ای نسبت به دستاوردهای دولت نیست، بیان نقدها و دستاوردها باید در کنار هم انجام شود تا موجب امیدآفرینی در جامعه شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: آقای رئیسی در این نشست قول حمایت‌های بیشتر از احزاب را داد و گفت که ما از نظرات احزاب برای حل مشکلات استقبال می‌کنیم و بیان نظرات در این راستا می تواند در قالب گفت و گوها در خانه احزاب انجام شود و آقای رئیس جمهور برای اخذ نظرات از این طریق اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی شب گذشته (دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲) به مدت ۱۵۰ دقیقه میزبان ۵۰ نفر از دبیرکل احزاب، رؤسای ائتلاف‌های سیاسی و فعالان سیاسی مستقل، اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدال و غیره بود.

نشست صریح و جدی بود و اکثر ۲۵ سخنران جلسه بر اهمیت و تأثیر آن در برگزاری انتخابات پرشور تأکید کردند.

این جلسه از حدود ساعت ۱۹ عصر دوشنبه آغاز شد و تا بعد از ساعت ۲۲ شب به طول انجامید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط