جمعه 30 شهریور 1403 - 22:46

کد خبر 325982

سه‌شنبه 12 دی 1402 - 14:45:00


نماینده مجلس: فرصت‌ طلبان شخص رییس جمهور را در افکار عمومی خراب کردند


منیبان/ نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: فرصت‌ طلبان نفوذ خوبی در دولت سیزدهم داشتند و خیلی هم خوب شخص رییس جمهور را در افکار عمومی خراب کردند.

مرتضی محمودوند، نماینده خرم‌آباد در مجلس، به «منیبان» گفت: در دو، سه سال گذشته بنده به جد موضوع جریان ضدانقلاب و نفوذ را بارها و بارها در تریبون مجلس اعلام کردم. حال جریان نفوذ و ضدانقلاب بیکار ننشسته است. ما دم از دولت و مجلسی می‌زنیم که برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی تا این اندازه هماهنگ بودند و اکثریت قاطع نمایندگان در سال 1400 شرایطی را فراهم کردند که رئیسی وارد انتخابات شود و در ادامه حتی کمک به پیروزی او هم کردند.
 
او افزود: حال رابطه نفوذ اینجاست که چرا باید اختلافات بین دولت و مجلس این‌قدر در بودجه شدید شود چرا این‌دست افراد از بودجه‌ای دفاع می‌کنند که نمی‌دانند هم از نظر فنی و هم از نظر تخصصی و هم از نظر بیلان کار برای خدمت به ملت ایران ضعف‌های اساسی دارد.

او تصریح کرد: ما امروز احترام و کرامت بازنشستگان که پدر و مادران و بزرگان ما هستند را نگه نداشتیم. نباید در بودجه سالیانه کشور طوری کار پیش می‌رفت که به این عزیزان بی‌توجهی می‌شد. این دغدغه ما از دولت، یک سوال منطقی و قانونی، آن هم براساس تعهد و وجدان کاری ما بود. متاسفانه دولت در بودجه‌ای که ابتدا به ما ارائه داد در خصوص بازنشستگان هیچ تدبیری لحاظ نکرده بود.

محمودوند اظهار کرد: لایحه بودجه ده‌ها مشکل داشت حال دولت بااین لایحه چطور بنا به خدمت‌رسانی به مردم داشت؟ دولت که نمی‌تواند از زیر بار مسئولیت خارج شود. واقعاً به خاطر خدا و اگر دل‌مان برای مردم می‌سوزد و با قلب‌مان از شهدا یاد می‌کنیم، به ضعفا، معیشت و مشکلات مردم بیشتر توجه کنیم و بیشتر از این نه خودمان به دردسر بیاندازیم نه مردم را.

نماینده خرم‌آباد یادآور شد: ما به لحاظ فنی در ابتدا لایحه بودجه دولت را رد کردیم اما برخی سربازان دسته دوم و سوم و تفاله‌های جریان انحراف‌ ما را محکوم به تقابل با دولت کردند. این افراد، نه دوستدار رئیسی هستند نه دوستدار مردم و مجلس!

او گفت: متاسفانه فرصت‌ طلبان نفوذ خوبی در دولت سیزدهم داشتند و خیلی هم خوب شخص رییس جمهور را در افکار عمومی خراب کردند. من این موضوع را به خود رییس جمهور براساس وظیفه شرعی و قانونی که دارم تذکر دادم اما متاسفانه یا توجه نشد یا دقت و دلسوزی قابل قبولی به این دغدغه صورت نگرفت و بدبختانه وضع در این رابطه روز به روز بدتر هم می‌شود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط