شنبه 31 شهریور 1403 - 03:41

کد خبر 40060

یک‌شنبه 10 اردیبهشت 1402 - 14:01:00


«فراری F40 لیبرتی واک» با کیت بدنه پهن و متمایز معرفی شد


پدال/ شرکت تیونینگ لیبرتی واک از جدیدترین پروژه خود یعنی فراری F40 با کیت بدنه پهن رونمایی کرد. این کیت سبب کاهش ارتفاع و افزایش پهنای چشمگیر خودرو و جلب‌توجه آن می‌شود.

لیبرتی واک چندین دهه است که به کار ارتقای خودروهای مشهور دنیا مشغول شده و هر ساله شاهد معرفی محصولات جالبی توسط این تیونر هستیم. از نیسان GT-R گرفته تا لامبورگینی مورسیه لگو، لیبرتی واک کیت‌های متنوعی را تولید می‌کند. به این لیست باید خودروهای رده پایین‌تری همچون فورد موستانگ و بی ام و را نیز اضافه کنیم. اکثر کارهای این تیونر جذاب و دلربا بوده اند و این فراری F40 نیز احتمالا باب میل اکثر طرفداران خواهد بود.

اما فراری F40 یک خودروی کلاسیک خاص است. F40 جزو دوست‌داشتنی‌ترین خودروهای دنیا به شمار می‌رود و تعداد زیادی از آن نیز تولید نشده به گونه‌ای که تنها حدود ۱۳۰۰ دستگاه از F40 خط تولید کارخانه در مارانللو را ترک کرده‌اند. به همین خاطر سوپر کار فراری جزو خودروهایی نیست که در نمایشگاه‌های خودروی عجیب‌وغریب به نمایش درآید؛ اما واتارو کاتو مؤسس لیبرتی واک یک فراری F40 را حداقل ۱۰ سال در گاراژ خود پارک کرده بود تا برنامه‌های مفصلی را برای آن تدارک ببیند.

به نظر می‌رسد مدت‌زمان زیادی صرف ارتقای این فراری F40 شده است. کیت لیبرتی واک شامل دماغه جدیدی است که به الگوی ورودی هوای اصلی وفادار بوده اما از عناصر گیراتر مشابه نسخه مسابقه‌ای LM سود می‌برد. به لیست تغییرات این خودرو باید سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر، انواع و اقسام ورودی‌های هوا، دیفیوزر و بال عقب را اضافه کرد. گلگیرهای متمایز نیز جزو دیگر ویژگی‌های خودروی اسپرت یاد شده هستند. این کیت هم‌اکنون در وب‌سایت لیبرتی واک و برای مالک حدود ۱۳۰۰ دستگاه فراری F40 ارائه شده است. هنوز خبری از قیمت کیت یاد شده منتشر نشده اما واضح است که هزینه بالایی خواهد داشت. اکثر مالکان خودروهای فراری ترجیح می‌دهند خودروی خود را به‌صورت استاندارد نگهداری کنند هرچند به احتمال زیاد افرادی نیز خواهند بود که F40 خود را به‌صورت ارتقا یافته دوست دارند. نظر شما درباره این کیت بدنه برای سوپر کار مشهور فراری چیست؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط