شنبه 31 شهریور 1403 - 12:13

کد خبر 41483

دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 16:00:00


قیمت روز خودرو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت – خواب زمستانی بازار خودرو در فصل بهار


بازار/قیمت خودرو امروز نیز نوساناتی را تجربه کرد. در ادامه به آخرین تغییرات قیمت خودروها در روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ اشاره خواهیم کرد.

بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو در سایت همراه مکانیک، امروز خودرو‌های داخلی و چینی در بیشتر مدل‌ها با کمترین میزان نوسانات قیمتی همراه بوده‌اند. در ادامه جدول قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای داخلی و چینی را مشاهده می‌کنید.

برای دیدن لیست کامل قیمت روز خودرو برای تمام خودروها در تمام سال مدل‌ها، می‌توانید از ابزار استفاده کنید.

                   
طبق گزارش همراه مکانیک، در سبد محصولات ایران خودرو، پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ که در روزهای گذشته کاهش نسبی قیمت را تجربه کرده بود، امروز به قیمت ۷۶۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ امروز با نرخ ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و مدل لو آپشن آن یعنی دنا پلاس معمولی مدل ۱۴۰۲ برچسب قیمتی ۷۵۰ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

در بحث خودروهای هاچ‌بک ایران خودرو، پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۲، امروز قیمت ۹۶۰ میلیون تومان را ثبت کرده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ هم به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

  

گل سرسبد محصولات سایپا، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲، که در مدت حضورش در بازار حواشی گوناگونی را تجربه کرده است، امروز به قیمت ۶۸۵ میلیون تومان در بازار دست به دست می‌شود.

ساینا S مدل ۱۴۰۲ که به زودی در مدل‌های گازسوز و دنده اتوماتیک عرضه خواهد شد، امروز برچسب قیمتی ۴۱۵ میلیون تومان دارد. اما مدل هاچ‌بک این خودرو، یعنی کوییک R مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۴۱۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دیگر سرباز کهنه‌کار سایپا، پراید ۱۳۱ مدل ۱۳۹۹ هم امروز ارزشی برابر ۳۶۵ میلیون تومان دارد.

 

 

برای مشاهده لیست کامل قیمت خودرو داخلی می‌توانید وارد صفحه شوید و آخرین قیمت صفر خودروهای داخلی برای تمام مدل‌ها را مشاهده کنید.

در ادامه جدول قیمت روز خودروهای چینی را مشاهده می‌کنید:

  

در بازار خودروهای چینی، لاماری ایما مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود. جک J7 مدل ۱۴۰۱ هم با قیمت ۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان در بازار خودرو خرید و فروش می‌شود.

هایما S7 توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار امروز ۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است. جک S3 اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم به قیمت ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در بازار موجود است. 

دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۲ بهمن خودرو که در روزهای گذشته افزایش نجومی قیمت را تجربه کرده بود، امروز به قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

 

پیش‌بینی بازار خودرو
عرضه قطره‌چکانی ماشین‌های داخلی از طریق سامانه عرضه یکپارچه خودرو و از سمت دیگر، وعده عرضه ۱۰۰ هزار دستگاه از خودروهای وارداتی چانگان تا پایان سال جاری، باعث شده تا قیمت خودرو طی روزهای گذشته به یک کمای مقطعی وارد شود. 

در همین زمینه سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو، در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: ‌«روزهای اخیر عرضه خودرو توسط خودروسازان زیاد شده است و از آنجا که در بازار خودرو، مشتری کم است در نتیجه شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد هستیم.»

 

منبع قیمت خودرو: همراه مکانیک


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط